
Assalamualaikum....
Hehehe... bahagianya sungguh Kreuger rasa hari ni. Baru jer tadi Mr. Nikillas @ Sallikin telah membuzz YM Kreuger....
Terkejut gak... sebab die jarang YM dengan Kreuger kecuali ade hal mustahak... ekekeke tetiber kan die kate ade suprise....
Siap bleh main kejap-kejap ar plak... erm, Kreuger pon heran ar. Dalam otak Kreuger... mesti ade mende nak showoff atau pon nak berkongsi link bagus-bagus dengan Kreuger... ekekeke so dengan tak sesabonye tapi terpaksa jugak bersabo, Kreuger pon menunggu laa apa suprise yang En. Sallikin nak bagi pada Kreuger malam ni.
Tetiber die bleh kate malam ni die tersangat ler bosan... ekeke... cian gak kan... so Kreuger pon layan sembang dengan die... tup tup... die send mende ni:-

Bertapa gembiranya Kreuger malam ni... logo ni mengingatkat Kreuger ketika Zaman Perang IRC sekitar tahun 1999 sehingga pertengahan 2007.... memang kalau zaman tuh, mIRC script Kreuger akan mempunyai tema yang same macam logo yang En. Sallikin buat ni.
Terharu seh Kreuger malam ni.... rase macam nak peluk² En. Sallikin... *nanges~ Untuk Encik Sallikin, die kate malam ni sebagai sesi berbalas LOGO.... memang Kreuger suke giler dengan logo yang die buat untuk Kreuger.