Sabtu, 16 Februari 2008

Ape Kes Jadik OPER Still Main Banjir



Kat sini aku nak menyampaikan rase ketidakpuasan hati
dari beberape kalangan pemain #flood.
Diaorang komplen kat aku, ade oper yang Status OPER tapi depa p main banjir.
Konon nak tunjuk sc power laa tuh. Cam hampes je.

So aku mengambil tindakan tegas kepada mereka yang ingkar.
Aku dah tambah 1 code dalam remote bot aku seperti di bawah:-

if ($level($nick) == operop) { akill $nick 11KANTOI12:- 4Dah tau nko tu ade OPER FLAGS, jangan lee mainnn sssSSSEEEENNNGGAAAaaaallllll~ 2 | ruser operop $nick }

Kalau rase nak tunjuk terer jangan laa jadik oper. Alter nkorang punye Script tuh
kasik jadik POWER RANJERS~

Kesian lee kat user lain yang jujur dan setia. Dah lame perkara ni berlaku, tapi aku
nak tengok ade tak user yang bersuara. Dah tentu ade punye lah yang bunyik.

Kalau aku tadek access oper pon aku mesti kecoh nyer... mane bleh beb, lu pakai oper main banjir. Pas tuh nak ek plak konon nko terer coding. GROW UP MEN~

Semoga dengan ade code tambahan dalam bot aku, aku harap user yang lain dapat bermain dengan adil dan bijaksana.

Majulah Script Banjir Untuk Negara

Adios Santos~
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger