Ahad, 2 Mac 2008

Buat Kerja Sia-Sia


Aduishhh..... alangkah penatnye aku semalaman setelah sehari semalam mengerjakan PC lame aku untuk dihidupkan kembali, namun percubaan aku gagal setelah mendapati 3 hard-disk aku telah corupted.

Bikin panas betoi laa... Nasib baiklaa engkau ni Pentium II 233Mhz wakakakakakka!!!!!

Hari tuh aku dah reper dah, so dah elok. Tapi disebabkan anak sedare aku plak terlampau HACKERS, die bantai pegi off je switch pc aku ni tanpa meng-shutdown-kan dulu!

Ape lagi... terus laa pc ni kejung selepas aku cuba membuat CPR untuknye semula... Mula-mula haritu, mau jugak menatang ni idup dan maintain dengan Sistem Operasi WinXP SP2 dengan dijanakan dek kuasa Intel Processor Pentium II 233Mhz :p~ bersama-sama SD-RAM 64Mb

Kuakakakakka sungguh lawak... yang peliknye boleh plak hidup menatang pc ni. Tapi sekarang die dah merajuk. Pelbagai care aku cuba buat. Tapi still tak berjaya.

So harini, aku nak repair lagi sekali sampai boleh. Aku nak try swep motherboard die plak. Kalau tak boleh jugak hidup, aku lempaq kat Sungai Kelang.

Kalau nak ikutkan hati, dah lame aku campak engkau ni wahai pc-ku. Tapi disebabkan aku mengenangkan kau dah banyak berjase kat aku, aku berubah fikiran. Walaupon nko dah usang, tapi nko still penyelamat aku, sebab kalau nko rosak, nanti anak sedare aku mesti nak pakai pc aku plak. Mane Boleh~

Haru-Biru.
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger