Hahaha.... semalam la punye kesah ni.. tengah mencarik carik idea nak create logo baru untuk kengkawan blogger... tetiber YM Kreuger di-BUZZ oleh anak sedare seblog... sape lagi kalau tak Si
Memula saje jer layan sembang-sumbang dengan die.. tetibe... tup-tup kuar citer request logo... waaallaaaaweeiii.... die punye demand... tak hengat.... tapi Kreuger memang cukup berbanga dengan die cebab taste cukup tinggi... ape ape pon jom tengok beberapa sedutan perbualan kami semalam... Sure nkorang pon pening~
*muahahaha... letih aku melayan anak sedare sorang ni.... ape ape pon Anysz... logo hang aku blom lagi siapkan... minggu ni + minggu depan aku ade internal audit. So, lepas pada tuh aaku dah free la... baru best kosentret buat mende-mende macam ni...
kreugercrewz: uik..
kreugercrewz: objektif?
kreugercrewz: tema?
kreugercrewz: mesti nak tau ma
marshylaniz: tema? keceriaan n kegilaan sejagat
marshylaniz: objektif,menarik audience kapde blog aku
marshylaniz: keh3
marshylaniz: *demand
kreugercrewz: erm..
kreugercrewz: text atau abstract?
kreugercrewz: atau ke2 2 sekali?
marshylaniz: dua2
kreugercrewz: huhuhuh...
kreugercrewz: fenin kjap
marshylaniz: tak pon buat banyak2 logo..nt aku pilih*kih2
kreugercrewz: cheh
kreugercrewz: nko ingat aku kedai poto ke?
kreugercrewz: wakakaka =))
marshylaniz: keh3
marshylaniz: aku x dulik!!
marshylaniz: kastemer always rightt
kreugercrewz: poyosss
kreugercrewz: ok malam ni tak sempat kot
kreugercrewz: sebab tinggal 1 jam sebelum 12 malam
marshylaniz: amboyy
marshylaniz: skema nooo nk tido awl
kreugercrewz: tadek laa
kreugercrewz: sebab kalau dah dekat 12... so means lambat laa aku siapkan.. kalau aku start dari pukui 8 tadi... so aku boleh publish malam ni... tapi tak pe... besok kat pejabat aku design.. ok... lepas tuh balik umah aku coloring.
marshylaniz: keh2
marshylaniz: aku nk ko publish,name aku siap link..siap beso2 tulisannye..eeje
*jangan marah ar... kepada sesape yang ade request kat Kreuger... nkorang bleh jugak nyatakan ape yang nkorang nak pasal logo nkorang... jangan segan segan... kalau tak 100% mengikut kehendak... sekurang-kurangnye dapat 20% kesempurnaan mengikut kehendak pon jadi lah muahahahah~
