Rabu, 3 Disember 2008

Blog Addict Therapy

blogger addict kreuger-sign-small

9 ulasan:

  1. hehe3..cian ko kreuger..
    tapi kan..xpe ler ko addict
    ni dari addict benda lain yg xelok..
    tpi..main game pun lyn gak..

    BalasPadam
  2. addiict blog bagus ape....

    asalkan jgan addict benda2 xsenonoh.

    BalasPadam
  3. gunakan masa anda untuk berblogging kerana ia adalah sejenis dadah milenium~

    BalasPadam
  4. -------------------------------------------------

    Doku
    hahah... semua cara yang aku pamerkan kat atas
    tuh adalah semua cara yang tak berkesan... buhsan
    ar...

    Meo188
    Erm.. bagus.. tapi kalau dah sampai makan pon
    lewat... sembahyang pon lewat... tuh sepatutnye
    dah kene bendung laa tuh~ kekekeke

    Bro Zariel
    Itu jer bro yang gua ade dalam pc ni. Game lain
    tak install pon.. nak beli CD games tak tau kat
    mane ar.. ade port???

    Deennasour
    Muahaha.. ni sorang lagi yang menyebabkan aku
    selalu teroverdoseage kalau berblog... ekekeke~
    layan gak kan deen?? Thanks~

    ------------------------------------------------

    BalasPadam
  5. dadah millenium???muahahahahha...betul222

    BalasPadam
  6. --------------------------------------------------

    Akak CendawanIntim
    ekeke... so akak punye pendapat ketagihan macam
    ni bleh menjejaskan kesihatan tak? miahaha~

    --------------------------------------------------

    BalasPadam
  7. -------------------------------------------------

    Marzuki
    Tak dapek nak menolong~

    --------------------------------------------------

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger