Jumaat, 29 Februari 2008

Mencarik Inspirasi Baru


Kerje..kerja...kerja... Kalau nak pkirkan pasai kijer... memang sakit kaplaq!
Tapi ape nak buat dah itu punca dan sumber rezeki aku.

Bermula dari ujung bulan ni sampai laa ke 20/03/2008
merupakan date line kije aku yang akan menyakitkan kaplaq aku sampai
tahap maksima!

Ape tak nye... mula 13/08/2008 ni Store aku akan buat internel audit.
Tak kire laa dari segi stock barang-barang, mahupun paperwork.

Sebut pasai paper work.... DAMMMEEDDD..... Layout store plan aku
masih tak komplete lagi... addressing pon berlambak-lambak tak tampal.

Adus bleh sengal pale otak aku. Tapi aku suke kerja yang mencabar cam ni.
Sampai leee satu mase ketika dulu, aku terlampau tention pasai paperwork
aku yang menimbun.... cam hampes jek~ Langsung bebudak pejabat aku tak bertegur
kekekek... hamik nkorang.. ade bebudak ni kate aku kene sampok hantu raye!

Cam siot je.. mane tak... cemua pon buat muke selambe tak berani nak menegur aku,
takut-takut nanti ade "flying sourcer" leh lending atas dahi. :P~

Tapi elok gak.. sekurang-kurangnya tadek yang buat lawak bodoh time aku tengah
tention...

Maka dengan alasan yang munasabah ini, aku mengistiharkan....
server aku:- /server powerkick.ath.cx 7000 akan mengalami masalah gangguan
bekalan siaran.... eh gangguan operasi yang tak tentu hala.
Tapi paling lewat aku akan start dalam pukui 8.00 malam.

Kalau nkorang ade masalah tak kire laa pasai server ke, pasai IRC command ke,
bleh lee hantar ke email kompeni aku:- m_azman@giant.com.my
Tapi jangan lee nkorang kianat kat aku plak~ Ni email direct ke pc aku kat opis.
tapi melaui tapisan dari server kompeni aku laa...

Salam bahagia.
Kreuger®

p/s aku dah ngantuk sangat maa.. dah pukui 2.00 pagi (29/02/2008).
Besok aku ade Fresh Market Stock Take.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger