Rabu, 20 Februari 2008

Hobiku Masa Lapang

Kalau nak ikut kire...banyak sangat cerite hobi mase lapang..
Gambar ni merupakan salah satu hasil kerja aku mase lapang.

Kekadang kalau kite ni dah tersasar jauh dari landasan-Nya, dan diberi peringatan oleh-Nya, Maka bersegeralah bertaubat.

Seronok jugak ade hobi kraft macam ni. Kite akan rase puas kalau dah siap.
Lebih-lebih lagi kalau boleh frame macam dalam gambar ni.

Aku buat gambar ni taun lepas. Kalau nak ikut kire, aku banyak buat
ukiran Kaligrafi dari tulisan Khat. Kebanyakkannya dalam pelbagai bentuk.
Ade yang aku ukir atas kaca, tapi dah dibeli dek member aku.

Aku sebenarnya tak bercadang nak jual, tapi die kate duit tuh sebagai
membalas hasil kerja aku.

Setiap keihklasan yang kite lahirkan dalam membuat apa-apa pekerjaan,
insyaallah akan mendapat ganjaran. Jangan buat kije tak elok dah lee...

Salam Hadhari~
Kreuger®

2 ulasan:

  1. bro!!
    chanteeq lah khat tu~
    isy3,,
    bukan sebarang seni tu~

    BalasPadam
  2. Kekek... dah bakat darik kecik laa bro. Hobi masa lapang~
    Rase puas kalau bleh siap 1 frame A4

    :p~

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger