Jumaat, 29 Februari 2008

iZZi yang tak easy!

Ini lah dia antara koleksi gadjet aku yang terbaru tetapi dia telah membuatkkan aku merasakan seolah olah diriku ditipu oleh mereka sekeliling aku. (Antenna dijual berasingan)

Hampes kau iZZi, lain kali kalau belom stable tuh cakap laa... Aku nasihatkan nkorang, kalau nak beli menatang jenis Net-Wireless cenggini, eloklah selepas Pelancaran Rasmi dan ade kuar iklan kat surat khabar.

Kalau nkorang berminat dengan iZZi ni tunggu selepas bulan 6 tahun ni, mungkin pada mase tuh, teknologi iZZi ni dah bekembang pesat dan pemancar diarang pon dah stable. Time tuh baru lee leh online berdesup tanpa wayar.

Tapi kepada sesiape yang dah beli, alang-alang tuh... nkorang pakai laa sampai abis setahun ni.
Rugi jee nkorang dah beli. Ade kebaikan dan ade keburukan menatang ni.

Bagi aku yang bestnye, iZZi ni ade Dynamic IP, berbanding dengan Celcom Broadband, Maxis Broadband dan Digi??? aku lom dengar lagi pasai Digi Broadband.

Dah ade ke DIGI Broadband? Same ade aku ketinggalan teknologi aku aku lupe nak update information kat kepale aku ni.... kekekekekek...

Ape-ape pon, majulah Wireless Technology untuk Malaysia, Demi Malaysia, Kerana Malaysia.
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger