Jumaat, 29 Februari 2008

Bulan Aku Sebok

Terlebih dahulu aku nak mintak maap bebanyak
kat kengkawan Kaki Banjir yang nak masuk ke server aku host
iaitu: /server powerkick.ath.cx 7000.

Dalam bulan ni aku terlampau seybok laa dengan kije-kije aku yang semakin
hari semakin menimbun kat pejabat.
Desebabkan alasan ini, maka server IRC aku tak dapat beroperasi
mengikut jadual yang aku tetapkan.

Tapi ape-ape pon aku ngucapkan terima kasih kat nkorang yang sudi
bertanya khabar dengan aku.

Kalau ade mase dalam bulan 3 ni aku akan masukkan tutorial untuk
Code Protection mengenai care-care untuk buat /kick $chan $nick $reason
menggunakan kaedah $read dan /write dengan lebih terperinci.

Peace.... :p~
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger