Khamis, 21 Februari 2008

Menggunakan Teknologi IZZI















Hari ni merupakan hari pertama aku menggunakan Teknologi IZZI. Aku pakai IZZIYOU
Wooowowow jangan terkejut atau gelabah bewak, nkorang pernah dengar
Celcom 3G Broadband? Maxis Broadband?
Tuh semua pesen lame, sekarang aku berubah hangin pakai menatang berok ni plak~

Care connection die menggunakan WAN Connection.
Menatang ni wireless. Tapi untuk lembah kelang sahaja buat stakat ni.
Tapi... yang frustnye caverage kat area umah aku tak baper nak best.
Sebab natang ni tak pakai teknologi simkat, tapi pakai radio wave frekuency.
Tah ape-ape tah~ tapi aku pakai gak. Saje nak test.
Yang akan buat sakit jantung nkorang ialah bayaran pendahuluan untuk setahun langganan
aku kene bayar siang tadi dalam RM1k± fuh menggigil nak kuar duit. Siot betoi la~

So kalau nkorang nak tau lebih lanjut, bleh lawat:- www.izzi.com.my

Selamat Berubah Ke Alam Baru.
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger