Isnin, 24 Mac 2008

Computer - XP to Vista Look

Salam sejahtera untuk kengkawan semua.

Pernah tak nkorang terpikir untuk upgrade PC nkorang dari Windows XP ke Windows Vista? Nak upgrade... tapi tak cukup bajed....

Ini berita gembira untuk nkorang yang berhajat demikian. Dari ape yang nkorang tengok kat gambar yang aku publish ni adalah desktop themes aku yang dah aku berjaya konvert dari Windows XP kepada Windows Vista.

Website yang menawarkan perkhidmatan secara percuma ini boleh nkorang dapati di:-
http://www.crystalxp.net

Secara puratanya website ni memang best bagi anda penggemar menghias Desktop PC kepada design yang lebih menarik serta unik.

Sekarang PC aku dah tak payah nak beli Windows Vista yang kekadang macam sengal, susah nak detect plug n play. Still maintain main engine aku WinXP SP2 tapi dengan Vista Look.

Website ni dijamin selamat dari backdoor. Sebab semenjak aku pasang software ni, so far tak pernah lagi ade gangguan kat PC aku. Tapi kalau nkorang tak caye, bleh scan dulu tiap kali korang mendownload ape-ape software dari Website ni.

Autobots...Transform,
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger