Sabtu, 1 Mac 2008

Sarang ANAKONDA

Kengkawan sekalian... jangan nkorang terkejut plak dengan entri aku kali ni.. Aku mempersembahkan kat nkorang Sarang Anakonda aku @ Bilik Server Aku.... wakakaka
Sadis betoi laa... aku memang tadek kesempatan lee nak buat senggaraan kat bilik server aku.

Bilik server aku ni, tadek laa besar sangat, tapi kalau sape masuk kompon tak leh nak jumpe jalan keluar.

Nkorang tengok je laa dengan wayar berselirat cam anakonda tengah mengawan, ditokok tambah plak dngan barang-barang GROCERY yang bebudak store aku pg taruk plak kat situ. Sesedap hati nkorang jek ek~

Kalau laa bombe datang buat inspection... jenuh aku nak menjawab ni. Kompom kene dende.
Oh aduhai... selamatkan laa bilik server aku dari tangan-tangan perosak ni!

Sadis Sungguh,
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger