Sabtu, 8 Mac 2008

Nombor Baik

Nkorang mesti ade hobi yang boleh dianggap pelik ataupon yang lain dari yang lain kan?

Bagi aku pulak, aku ade 1 hobi yang aku rase jarang orang suke. Suke menghabiskan lagi ade laa..

Hobi aku suke mengumpul duit yang mempunyai Nombor Siri yang aku anggap macam best untuk diri aku.

Sebenarnya nombor-nombor tuh tak membawa ape-ape makne pon. Lebih-lebih lagi kepercayaan kepada nombor bertuah. Semua tuh aku tak percaye. Tahyuuullll.....

Tapi disebalik susunan nombor siri yang ade pada sesuatu duit tulah yang menyebabkan aku menyebabkan aku sayang nak pakai duit tuh. Bebab kalau tengok nampak wallet aku berseri walaupon tengah tadek duit. Still maintain~

Lalu aku simpan jek dalam wallet aku untuk ditunjuk kat kengkawan. Upernye I'm not alone dalam hobi mengumpul duit ni.. Member tempat kije aku pon same naik.

So, memasing menunjukkan la diaorang punya duit diaorang. Chait... lagi cun upernye. Pas tuh aku nak beli, diaorang tak kasik. Hampeh punye kawan....

Jadi, kalau nkorang ade siri number cantek punya, jangan lupe tinggalkan note nkorang kat blog ni. Mane tahu kot-kot aku berminat, aku mungkin sanggup beli walaupon nilai tinggi!!!

Duit duit... dimana kau duuuiiittt....
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger