Sabtu, 1 Mac 2008

Helper Aku Yang Cun Dan Helping

Ni sape plak ni? Ini lah die Namenye Baizura. Tapi sebelum nkorang buat kenyataan palsu, baik aku terangkan yang minah ni dah berpunya.

So, tadek chance laa ek~ termasuk le aku sendiri,
huahuahuahuahua!!!

Minah ni laa yang banyak menolong aku untuk setelkan semua paperwork aku yang dah carca merba cam haram jadah, tonggang langgang.

Tengok sekarang ni, die tengah buat promosi iklan Asam Boi Kecut. Cewah... siap lenggok cenggitu. Pandai le nko posing Bai~

Kerajinan minah ni, dalam menolong aku untuk menyetelkan paperwork aku yang tunggang-langgang cam orang nak terjun longkang, memang tak boleh dipertikai dan perlu direspek.

Nkorang jangan ingat minah yang sempoi ni skolah sampai tingkatan 5 ek...
Dia ni adalah lepasan GRADUAN yang SUCCESS dari UTM Skudai, Johor tuuu....

Kerajinan nko, aku ucapkan jutaan timer kasih lee Baizura! Jasamu tetap ku kenang sampai bile-bile.

Regards,
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger