Selasa, 8 April 2008

Religion - Anti Wilders

Assalamualaikum semua.

Aku memang rase tak puas hati dengan Budak Tak Senonoh ni. Kalau negara dia kate atas dasar keterbukaan dan kebebasan bersuara, Wilder bebas berkate-kate, negara kite pon mengamalkan konsep yang sama.

Jadi dengan itu, aku sifatkan Wilders ini sebagai seorang yang tak bertamadun. Suke laki mak sebelah abah kau yo nak maki orang. Orang lain pon boleh nak maki kau laa!!!

Atas dasar keterbukaan, sila lahirkan rasa tidak puas hati anda terhadap Wilders yang sengal cam bebal, tolol macam bahlol dalam entri kali ni. Kalau anda seorang yang prihatan akan agama anda apabila dicemuh orang lain.

Petikan dibawah dipetik dari sumber Utusan Malaysia Online
www.utusan.com.my 08 April 2008, Segmen Luar Negara.

AMSTERDAM 7 April - Mahkamah Belanda hari ini memutuskan bahawa Geert Wilders boleh membuat kritikan terhadap Islam termasuk membandingkan agama itu dengan fasisme serta Nabi Muhammad S.A.W sebagai seorang yang tidak bertamadun atas alasan "kebebasan bersuara".

Aku memang tak puas hati. Sila komen jika anda sebgai Penganut Agama Islam yang Madani! Kalau disebabkan entri aku kali ni, Blog aku ditutup, aku pon tak heran....

Still Tak Puas Hati.
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger