Ahad, 27 April 2008

View from Level 42 KLCC Twin Tower


Bosan sungguh semalam.. banyak pulak kijer tuh. Aku sekarang ni dalam tekanan kijer :p
Mane tak nye aku terpaksa mengisi kekosongan perjawatan orang untuk sementara waktu. Ampeh siot jer... Perjawatan untuk goods delivery masih kosong lagi. Maka dengan itu aku dipaksa untuk membuat 2 kerja dalam 1 mase. Tak adil sungguh.

Tapi walaupon begitu, aku masih boleh enjoi menikmati keseronokan dalam mengisi kekosongan tempat kijer orang ni. Pendek kate sambil delivery aku pon sesambil mengular laa... Jadi ini adalah gambar yang aku ambil dari tingkat 42 Menara Berkembar KLCC.

Gambar ni aku tangkap menggunakan N95 aku. Dah puas aku edjust settingnye supaya kasik clear baik punye. So sekarang ni, inilah walpaper aku buat mase ni. Walaupon tak best. Bukan semua orang bleh suka hati dapat naik ke tingkat 41 dan 42. Tapi semenjak aku ambik alih delivery buat sementara waktu ni, aku telah menjejakkan kakiku ke tingkat 60 KLCC Twin Tower.

Wassalam~
Kreuger®

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger