Jumaat, 16 Mei 2008

How to say:- "I want to married with you!"

Muehehehe... sebelum nkorang gelakkan aku baik aku gelak dulu.

Entri kali ni merepek-repek pasai kawin kan? Knape ek? Sape tak mau kawin... lebih lebih lagi orang macam aku ni ha, umor pon dah lanjot + serbe serbi lanjot :p~

Aku masukkan entri ni sebenarnya nak mintak pendapat kengkawan semua tentang tajuk topic aku ni haa...

Aku ni agak bermasalah lee kengkawan semua, jadi tolonglah aku.

Ceriternye macam ni.
...Aku dan awek aku dah lame kenai.. means dah suka same suke lar kan. Die paham aku, aku paham die. Kalau tak paham jugak nanti aku pahamkan nko... wakaka...

Ok citer serius.. perkara ni dah pon diketahui oleh ibu (ibu tiri aku) dan jugak bapak aku. Aku dah serabut kepala bile mak ayah aku tanye bile nak kawin...

Alamak... cam ne nak jawab. So dengan stylo aku menjawab. Sabo, tak lari menantu abah tuh :p~ Itu kalau bab dengan mak abah aku. Then sekarang ni pulak masalah aku untuk memulakan ayat nak cakap kat awek aku yang aku nak kawin dengan die.

Adus... aku sampai kene kutuk dengan akak aku laa plak. Eeeehh... ape lah susah nak memulakan bicara ni ek. Kawin ndak, tapi nak cakap aku takut lidah aku kelu laa. Dia memang syok kat aku. Memang single punye... tadek jenis suka main kayu konda-kondi.

Nkorang rasekan bagaimanekah carenya sebagai jejake macho untuk memulakan ayat kalau jumpe makwe die nak kate aku nak ajak die kawin.. Ish susah nak imagine ni. Permulaan ayat tuh menjadikan aku sifar dalam segala-galanya.

Cam ne ek? Nkorang ade care tak nak create scence merisik ala-ala jejake macho bertamadun untuk kate kat awek aku ni... jom kawin? :p~ Tak senonoh plak bunyiknye.... Aduhaiiii...

Tolonglah aku kengkawan. Dah puas aku carik ayat kat internet. Tapi semua jenis Zaman Yahudi tadek tamadun punye idea aku dapat. Macam gampang~

Help me lah please....
Kreuger®

4 ulasan:

  1. amacam bro....ada brani propose kt gelanggang futsal....bersaksikan geng2 futsal yg lain....hahahahaha
    lagi thrill...enterprem masa2 nk toss coin nk start perlawanan...kuang3x

    BalasPadam
  2. cybernatic - Berdebar siot bro cakap macam tuh.. aku rase kene sedut kedalam badan ... tut ... kalau buat cam tuh... pergh.. tapi sure tak bleh nak buat sebab kami tak dating malam-malam.

    Maybe idea kad + cincin mase time lepas tengok wayang kot aku pakai.

    Aku ade terbace kat entri dalam blog bro, ade kawan kite kasik komen. Aku rase pakai idea cenggitu lagi konfiden laa.. muahahah...

    Aku ni kalau cakap... gunung pon bleh runtuh, tapi bab nak ajak pompuan kawen...bleh fail. Sadis betoi la

    Kreuger® :p~

    BalasPadam
  3. alahai...sweetnya... =p
    tp skang da hampir ke 1 hubungan yg sgt slamat kan bro?
    ekekekekek... =D

    BalasPadam
  4. --------------------------------------------------

    EleEa
    Wah abes semua entri aku nko korek kan...
    ekekeke~

    --------------------------------------------------

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger