Ahad, 4 Mei 2008

Info Blog - Text Pening Lalat

Hari ni boleh dikatekan sehari suntuk aku mengadap PC. Last-last sampai ke petang aku rase pening-pening lalat...


Aku pon heran jugak pasai perkara ni. Sebanye, sebelum ni aku update blog tak pernah pon rase pening-pening lalat cam ni.

Then sampai nak ke maghrigb baru aku perasan.... Chis...chis...chis... ini disebabkan oleh text kaler aku cam HAMPES.

Aku nasihatkan nkorang Jangan Campurkan Text Color Biru + Hijau. Komporm... nkorang akan rase mual-mual perut setiap kali nkorang masuk blog sendiri. Dengan kate lainnye, pembaca nkorang pon turut merase pening lalat. Kecuali die color blind. ekekekekek.....

So sekarang aku dah tukar text kaler. Sekarang dah tadek pening lalat lagi. Cume lalat je yang pening kalau bace blog ni. Orang...tak pening dah!

Pening lalat tahap GABAN Z,
Kreuger®

4 ulasan:

  1. biru + hijau = pening lalat ek?

    wooo...
    seb bek blog deen ijoo tanpa biru...hehe.

    BalasPadam
  2. wakakaka.. betoi deen.. ko tak caye nko taruk texk kaler biru ... pas tuh nko ngadap blog nko dalam 5 minit cukup laa... kompom pening...

    kekeke...
    kan hijau + biru = kale &%#!?:%

    wakakkakak....
    alahai~ tak teringat lee plak pasai tuh.

    Kreuger®

    BalasPadam
  3. cube background itam campur kuning terang...kompem pening2 langau plak...haha

    BalasPadam
  4. Kak EcahKOOP - Cam tuh pon jadik jugak ke.. erm.. nampaknye pas ni Cikgu B.M kene banyak buat kajian warna blog laa plak.

    Aku takut nanti, kalau reader tak muntah muntah bace blog kite, saheh diaorang bera*² plak.... ekekee~

    Time Kasih Kak EcahKOOP kerana singgah ke blog tak seberape ni. Link blog akak saya dah taruk!

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger