Jumaat, 31 Oktober 2008

Happy Birthday To YOU - CyberneticsMind

cybernaticmind-bday Assalamualaikum……

Entri kali ni adalah Entri Khas untuk my RESPECTED Blogger Bro:- Cybernetics Minds. Hehehe…. kompom laa Bro ni tengah tersengih dengan bangganye laa, suka n happy sorang sorang dikala membace entri aku yang ala-ala membodek sakan. *aku bodek sebab nak hadiah set sofa untuk kawin aku nanti~ miahahahaha!!!

Kalau nkorang nak tau… Bro CyberneticsMinds ni memang sporting giler. Lebih lebih lagi kalau bab-bab mentarbiah orang. Selalu jugak la Kreuger kene tarbiah dengan die. Ekeke… xceli dalam hal-hal tertentu~

Bro CM ni xceli berpewatakan ceria. Tapi biaser laa… kekadang sebab dah terlampau bz dengan kijer… die terus tak mo nak online… wakakaka.. lagipon list YM die ramai awekss siot… *larik.

Ok lah… jadi sempene BIRTHDAY die, so marilah kite menyanyikan lagu selamat untuk Bro CM bersama-sama:-

“Allah Selamat Kan Kamu….”
“Allah Selamat Kan Kamu….”
“Allah Selamat Kan Bro CyberneticsMind Aku~”
“Allah Selamat Kan Kamu……..”

Tepuk… tepuk….

kreuger-sign-small

20 ulasan:

  1. selamat ari jadi to CM!!!

    BalasPadam
  2. hepi b-day to CM! eh... mcm silap beloq je nk wish..heheh

    BalasPadam
  3. uiyooo...x agak2 nk set sofa as wedding gift...huhuhu :P

    BalasPadam
  4. tompang sekaki nak ucak selamat hari pertambahan umur utk CM>>>walau pun tak pernah kenal~~~tapi cetusan idea nya aku suka baca....

    BalasPadam
  5. cantiklah graphic2 kat blog nie. jeles. hehehe

    BalasPadam
  6. Hepi bufday CM..

    akak pon baru post n3 dia..seb baik ingat..huhuhuhu..

    BalasPadam
  7. eleea pun lmbat wish...kena gi krsus...xsmpat online...aduhai
    tp td dh wish kt blog bro CM.....

    abis gak baca post2 bro slama smnggu xjengah blog bro nih. dh tahap addict gamaknya eleea nih!

    ngntuk dah ni...sok kije...lelap dulu...

    daaaa~zZzzZzzzZzzzzzzZZZZZZ

    BalasPadam
  8. Salam sumer...
    Aduihhhhh....malu siotttt, Kreuger siap buat entri khas utk CM. Mana laa nk letak muka yg hidung tgh kembang kempis ni....wakakakak

    Tunggu laaa, ngko kawin nnti aku buat entri khas 3 hari 3 malam, siap pasang webcam dlm bilik pengantin lagi...amacam, bulehhh....hahaha

    Ngko nk tau Kreuger...bila aku bacer jer entri ni...macam ngko kata laaa, mmg kompommm aku tersengih memanjang.....tambah2 lagi bila ngko siap tulis "Tepuk… tepuk…" lepas lagu Allah Selamatkan Kamu tu....tetiber aku terbayang plak muka si Ahmad Nisfuu yg jadi Hj Bakhil dlm citer Labu Labi tu.....

    Xceli walopun kita cuma berada dlm Blogosphera ni....aku rasa meriah sangat dgn kehadiran ngkorang sumer....maklum laaa ni laaa xperien pertama aku smbut bufday sebagai seorang blogger......*tetiber rasa malu siooottt

    Once again...thanks Kreuger utk "party" yg ngko anjurkan ni...I reallyx80000 appreciate wakakakka.

    p/s :oiiii....pandai jer ngko kuar statement ni erkk "lagipon list YM die ramai awekss siot".....suka2 jer tuduh aku ...heheheh

    kpd sahabat2 yg bagi ucapan Hepi Bufday kat aku samaada di blog ini atau di kotak jerit aku....aku ucapkan berbanyak timakasih.....semoga Allah memberkati kehidupan uols sumer....InsyaAllah

    BalasPadam
  9. --------------------------------------------------

    Kreuger said to all
    Hehehe.... best jugak kan... walaupon mengadakan
    parti kat alam maya... tapi tetap rasa kehadiran
    kengkawan macam mengerumuni kite sekarang ni.

    Memang betoi la kalau jadik blogger ni bleh
    mendorong kite kepada kemasyarakatan yang lebih
    baik... tapi blogger cume dalam dunia blogger.
    Alangkah bagusnya kalau keadaan macam ni kat
    dunia sebenar....

    Seriesly, aku merindui suasana macam ni kat
    dunia luar. Aku ingat, kalau tak disebabkan
    blogger ni... maybe kite berselisih bahu
    pon tak kenal... silap-silap bleh bergadoh
    lagi...

    *oh I hope this blogger world will be reality~

    Kreuger®

    ------------------------------------------------

    BalasPadam
  10. azman..
    CM dah kembang..
    abesla..

    bukannya dapat set sofa,
    pinggan mangkok, katil, kotak tisu pon dia akan bagi..


    haha

    BalasPadam
  11. ------------------------------------------------

    Luth Textile
    Ahaks~ kalau macam tuh.. aku nak demanding 1
    condos terus laa... semua complete ade...
    Amacam CM??? Ade bran kasik gua hadiah sebiji
    Condo Mewah, bertentangan dengan KLCC, senang gua
    nak pg kijer.... *aiyark~

    --------------------------------------------------

    Kreuger®

    BalasPadam
  12. cam best jerk~~

    kalo bro dpt adiah tu nnti leh lar saye tumpang skaki....

    hahahaha....

    BalasPadam
  13. ---------------------------------------------------

    Cik Areera
    Bukan setakan sekaki, 2 3 kaki pon boleh ma,
    kalau nak dengan tangan, tangan pon boleh...
    tak marah :-(( muaahahha~

    ---------------------------------------------------

    Kreuger®

    BalasPadam
  14. errr errr

    kalo xmarah nape ader ikon cam nanges jerk tu :-s

    muahahahahaha

    BalasPadam
  15. --------------------------------------------------

    Cik Afeera
    Emoticon tuh cume gimik gimik jer... pst...
    kite kongsi 2 orang je taw... wakaka.. *mati la
    aku kene cincang dengan awek aku!!!

    --------------------------------------------------

    Kreuger®

    BalasPadam
  16. owhho....gimik y mnarik!!

    psst...saye on jerk~

    kakakaka....mampos kene cincang pas neh!! =))

    BalasPadam
  17. --------------------------------------------------

    Cik Afeera
    Kekeke... jangan ar cam tuh.. nanti merajuk plak
    sayang aku. Susah aku nak pujuk ma~

    --------------------------------------------------

    Kreuger®

    BalasPadam
  18. Hahaha...
    comel la entry ni...
    bodek! nnt org kawen nak hadiah cam Kreuger gak tau,CM... eheheh

    BalasPadam
  19. erk!!memaen jer :-s akak jgn mrajuk ngan abg kreuger yer ^_^ hahaha =))

    BalasPadam
  20. --------------------------------------------------

    Ryehanna
    Comei??? Kekeke *motif???
    Ooo... nak hadiah cam aku gak.. bleh.. bleh..
    kite pow bro CM same same nanti worait~

    --------------------------------------------------

    cik Afeera
    Nasib le buah hati aku ni jenis penyabar dan
    penyayang.... eheheh... tak bleh, tak bleh..
    bahaya kalau cam ni... ekekek~

    ------------------------------------------------

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger