Ahad, 5 Oktober 2008

Raya Kelima - Dah nak abis cuti???


Assalamualaikum....

Pejam celik-pejam celik... dah nak abis dah cuti aku. Huhuhuhu.. kesedihan bercampur gembira untuk aku. Tapi bagi abah dan mak, kompom laa tak puas nak beraya dengan aku.

Rasenye macam baru je semalam aku balik ke Pahang, hari ni dah nak berkemas untuk berangkat ke Kuala Lumpur.

Tak pe laa mak... abah... taun depan Man bukan balik sorang tau.. taun depan dah balik berdua... ekekkekek... so tak lari kemane ok... lagi pon Pahang dengan KL bukan jauh mane.

Ape-ape pon aku memang merindui suasana kat umah aku ni... aman dan tenang. Bebas dari hiruk piruk Kuala Lumpur. Maklum la, hidup kat KL sentiasa nak terkejar-kejar. Menjadikan aku cepat tua dari umur sebenar... ekekeke.. aku kan mude lagi seh~ Tak caye???

Ok lah... abis lah sudah entri merapu aku untuk kesah aku bercuti sempena balik kampung. Entri ini adalah entri terperam... diulangi entri terperam. Maksudnya, aku dah siapkan dahulu entri ni sebelum aku pulang ke kampung.

So, ape kes citer lepas balik kampung??? Nak tau.... kene laa tunggu minggu depan. Tak lame lagi nak masuk bulan 11... lepas tuh bulan 12... bulan yang dinantikan, huhuhuhu.. semoga segalanya berjalan lancar~

P/S:- Kan bagus kalau aku beli keter macam keter kat atas ni... dok buat model jer.. baik kasik kat aku... bleh selalu balik kg. Tapi tak tahan... minyak die mahal....ekekeke~
post signature

8 ulasan:

  1. Aku dah meninggalkan kampungku.. sob.. sob.. cuti kejap jer.. sungguh x best...

    BalasPadam
  2. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Nko pon baru balik hari ni? erm...
    Balik naik bas ke keter? Kalau naik keter,
    memandulah dengan hati-hato *macam nko bleh
    bace blog aku sambil naik keter kan???

    Ape-ape jer laa En. Sallikin. Semoga perjalanan
    selamat. Ingatlah org tersayang. *iklan kjap!!

    En. K. Nizam
    Ha'ah la... memang lame dah cadangnye nak
    tukar background... *jgn ckp themes, aku tak
    pandai tukar themes... ekekeke

    Cadang nak buat mase belum raya hari tuh.
    Tapi disebabkan kelam kabut dan tadek
    pic yang menarik hati... so, tangguh dulu.

    Cepat betoi la bro berdua sampai ke tanah
    air kan??? eh... balik oversea ke baik kg?

    Kekekeke....

    Kreuger®

    BalasPadam
  3. ahooo.. ahooo... aku sampai campus ptg tadi.. sampai2 je trus menghapdatekan diri.. ngiahahhaa.. Jalan hari ni jem.. ramai yg mula pulang ke kota.. skarang ni masa tgh taip comment neh.. laporan trafik mengatakan jalan atas jambatan pulau pinang dah jem..

    BalasPadam
  4. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Nasib baik lee aku balik awal.
    Kalau tak sure la aku pon terkandas sekali
    dalam kesesakan yang menyakitkan jiwa.. ekkekeke

    Kreuger®

    BalasPadam
  5. Zamz
    Hahahaha... alhamdulillah & insyaallah
    macam tuh la kehendaknye. Amin!

    Kreuger®

    BalasPadam
  6. owh tahun depan balik berdua ye????? congrats!!!

    anyway, kalau nk jimat minyak, pakai lah i-charge cam @pp nih.... (iklan sket ek!)

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger