Khamis, 27 November 2008

Jalan-Jalan Carik Pasal - Putrajaya

mrr2 Assalamualaikum…

Semalam mase jejalan carik pasal jejalan kat Purtajaya, tengok enviroment cantik. Awan pon cun melecun… tetiber rase macam duk kat oversea… miahaha… xceli semalam pergi cuba nasib untuk carik alternatif kijer baru untuk tahun 2009. Tengok la, mane tau kan kot kot ade rezeki.

Semenjak dua menjak ni, aku dah meminati plak bidang snap-mengenap gambar (ade ke istilah tuh?) Kire boleh la… Cantik seh, nanti nak jejalan lagi la...

*Kemarin-kemarin (24/11/2008) … aku berjumpe dengan AkuSape. Miahaha… banyak mende bersembang dengan die pasal BERBLOG. Soalan cepu emas:- “Apa Motif Berblog?” Erk… bagi nkorang… Ape motif nkorang berblog???

image AkuSape – Orang yang bertanggung jawab menyebabkan aku minat BLOG.. muahaha~

kreuger-sign-small

10 ulasan:

  1. bukan ke kt purajaya tu banyak bangunan tersergah indah??
    hohoh....
    tapi kt gambar yg ko snap tu jalan raye jer...
    haha!

    BalasPadam
  2. -------------------------------------------------

    Humble&Modest
    aku tak suke ambik gambar bangunan. Aku suke
    tengok awan... so kalau bangunan tuh dok dekat
    awan yang cantik²... baru aku snap.. miahaha~

    --------------------------------------------------

    BalasPadam
  3. wah..ronda2 cari kije baru ke? antar resume ker ?

    BalasPadam
  4. --------------------------------------------------

    |1f34|-|1r3
    Adeh... mane nko bro bleh taw plak gua antar
    resume... erm.. dah tentu gua kasik taw kat atas
    kan... ekeke... memule kompius kejap.

    --------------------------------------------------

    BalasPadam
  5. pergghhhh...cantik siolll gambar2 tu.

    gambar akusape dgn kenyitan menggoda tu pon
    betul2 menggoda...auwwww

    BalasPadam
  6. ada orang mengenyit laaaaa...kat sapa erk???
    kat aku sapa ker???!!!

    BalasPadam
  7. aduhh man..kalo nk ambik gambo aku..ambik la yang hensem2 skit..ni ambik mase orang posing secara tah pape...hehehe...tq bro...nanti kalo ader mase lagi kita lepak2...

    BalasPadam
  8. --------------------------------------------------

    Bro CyberneticsMind
    miahaha... exam macam mane bro?
    kot kot... teringat kat blog kesayangan...
    ekekeke...

    Akak Cendawan Intim
    Erk... jangan nak perasan ar... ekeke
    hang send sms kat abang akak baru taw~
    Kasik report... kui kui kui~

    AkuSape
    Din.. aku dah puas carik gambor nko.
    Tak jumpe pon... takkan nak letak gambar
    yang "BERAK BATU" tuh kot... kekeke

    ------------------------------------------------

    BalasPadam
  9. eleea da comment kat WP yg wieeewieettt tu..hehehehe

    BalasPadam
  10. --------------------------------------------------

    EleEa
    Ye ke elea... hahah.. best kan?
    Senang nak manage ma~

    --------------------------------------------------

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger