Ahad, 9 November 2008

Logo – MEO188

meo188

Assalamualaikum.

Wah dah pukui 1.41am seh… mate tak mengantuk-ngantok gak ni. Padahal tadi siang punye la mengantok giler kat pejabat…  Rase cergas semacam ni… Makin hari… makin semangat aku untuk create logo + baner… Dah rase macam ADICT Baner + LOGO… ekekek bahaya nih~

Ok citer logo + baner kite pada hari ni ialah MEO188 – Kartunis Indie Online. Ade sesape lagi yang berkenalan dengan Meo188, bleh dipersilakan berbuat demikian kat blog beliau. Bagi aku meo seorang yang special. Dilahirkan denan bakat kartunis. Same laa cam aku… ekekeke~

Pernah dulu die buat satu kesah yang ala-ala TELNOVELA yang bertajuk FIONA kat blog die. Pergh…. best giler aku baca. Kisah tuh berkisarkan percintaan sorang budak bernama FREAK yang ingin menambat hati seorang gadis yang bernama FIONA… Feeeeewwwweeeeetttt~ Menmang sampai sekarang ni pon aku dok tunggu sambungan citer tuh. Harap-harap ade la… sebab aku rase, citer ni base on true story.

*Xceli logo + baner ni, Meo188  tak request pon. Tapi disebabkan die lebih senior berblog dari aku, maka aku buatkan satu untuk die. Die juga antara blogger terawal yang aku kenal sebelum aku mempunyai blog persendirian.

Worait geng… Kreuger nak pg “asah mata zippo”. Agaknya malam ni bleh dapat 5 logo pon kire worait gak ni….. nak pergi mencarik ilham sat ar. Jumpe lagi :D~

kreuger-sign-small

7 ulasan:

  1. hmmmm...5 logo...cam nk capai aim je...
    anyway smoga usaha bro diberkati... =)

    BalasPadam
  2. wah, terharunyer... terasa nak menangis keluar hingus sambil terguling-guling mcm tengiling di MRR2.... YAHUUUUUUUUUUUUUU....

    Erk, fiona. En Kreuger a.k.a abg cyber ku, mcm ada sambungan cite fiona nih.... tp cuma edisi post-epilog gitu2 je. Tp sbb cite fiona tu base on true story, kena tunggu ia benar2 berlaku dulu :)

    Yahuuu... ade banner!!! Harharharharhar harun salim bachik!!!!

    BalasPadam
  3. nk tambah kat sini, si freak akan bagi cerita dlm blog kat fiona.... dan nk jumpa dgn fiona. (habaq mai kat hang dulu nieh)

    BalasPadam
  4. --------------------------------------------------

    Humble&Modest
    Aiyark... ayooyoyoy pose laa bukan susah pon.
    Woarait macam ni:-
    1. Nko posing sambil muke tunduk ke bawak. Macam
    dalam gambar tuh kat entri terbaru nko,
    2. Jangan tunduk terlalu bawah.. just to cover
    a little bit of your face.
    3. Then suruh member nko snap gambar nko.
    Kalau boleh snap separuh badan.
    4. Oh lupe, berdiri pada latar belakang yang
    satu warna sahaja~
    5. Orait... that's the requirement untuk
    menjayakan baner nko~

    ------------------------------------------------

    EleEa
    Sebenarnya aku target untuk malam tadi... ekeke
    tapi ni dah masuk hari lain.. kirenye malam tadi
    aku cume bleh dapat 2 logo jer... fuh~

    ------------------------------------------------

    Meo188
    Eh nko... jangan buat pasal guling kat MRR2.
    nanti kene langgar.. nak guling² atas tilam
    tak pe ar... ekeke...
    *oh citer fiona ade sambungan??? Betoi ke??
    Argh... *meroyan kejap. Tak sabo nak bace.

    *nanti dah release, bagi tau aku ok... muahaha!

    ------------------------------------------------

    Kreuger®

    BalasPadam
  5. ok la tu...drp xde langsung bro...ngiahahahaha

    BalasPadam
  6. --------------------------------------------------

    EleEa
    Tapi matlamat aku nak sampai ke 100 logo,
    dan aku nak create anyversary logo yang ke 100.
    Kire hasil artwork aku dalam logo + baner yang
    mencecah ke angka 100. Bile??? Tak taw lagi...

    --------------------------------------------------

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger