Rabu, 26 November 2008

Layan TAG and Award

tagkecik Assalamualaikum…

Wah wah wah… lame sungguh aku tak LAYAN TAG. Rindu plak aku dengan aktiviti ni. Memule sekali, aku ucapkan terima kasih kat abang-abang n akak yang TAG aku. Aku amat hargai persahabatan kite semua.

Malam ni aku nak layan satu TAG and 2 gift award yang datangnya dari abang-abang and akak-akak Kreuger sekitar Lembah Blogger dan Lembah Wordpress.. ekeke…. Terima kasih bebanyak kat semua yang masih menghargai karya Kreuger….

TAG From Daddy Cool – TAG Hobi Melampau KREUGER 2008/2009
Senaraikan Hobi-Hobi Melampau Anda Dan Senaraikan Sebab-Sebabnya~

image 1. Carik TOOLS Networking – Semua software networking dalam internet ni kalau boleh aku nak cube. Sebab per??? Sebab aku lebih senang nak monitor network kat opis dari umah. Maklumle opis aku ni power sangat Firewall.. cam haram encription. Tapi skang ni dah bleh bypass… ekekeke~

logo 2. Buat LOGO & Banner also Berblog– Wahaha… ni satu lagi pekdah yang aku suke buat. Balik kijer, kompom aku check REQUEST FORM kat blog.. nak tenggok sape yang baru request… kalau permintaan die senang, or senang nak carik idea, aku buat yang die dulu… ekeke. Kalau berblog plak… kompom aku mempunyai satu buku nota kecik untuk mencatit mende penting untuk publish kat blog… miahahah… adicted giler seh~

image 3. Buat mIRC Scripting – Suke sangat mende mende jenis coding ni… aku suke tengok macam mane coding flow. Dari atas sampai bawah… lepas tuh dari bawah bleh pergi tengah… function dari IF, ELSE, GOTO… miahahaha… best coding…

image 4. Belajar Online – Aku lebih prefer mencarik online tutorial untuk sebarang maklumat yang aku tak paham mengenai komputer dan network. Nak belajar… tapi tak mampu.. aku cume mampu bayar internet jer… so, carik ilmu sambil duduk depan komputer. Kui kui kui~

image 5. Hisap Rokok – Wah… ni hobi sepatutnye aku buang…. susah sangat nak buang hobi ni. Hobi yang dah banyak menghabiskan duet aku… ekeke.. tapi kalau aku tak isap okok… aku BLUR.. nak isap per… takkan nak isap jari kot~ miahahaha

image 6. Suke Repair & Upgrade PC – Wah ni best.. kalau ade PC rosak.. aku suke carik DEFECT die ape pasal bleh rosak… PC @.k.a CPU… bukan monitor ar… Kalau komputer tuh rosak… and aku tak bleh nak repair.. aku akan rase macam tak puas hati.

*Sebenarnya banyak lagi hobi melampau ni. Kang takut nkorang bosan plak membace.. ekekeke….

Worait…. yang ni plak kelewatan untuk mempublish AWARD, Kreuger mintak maaf laa kat abang-abang and akak-akak semua… bukannye tak sudi nak ambik. Tapi, entri Kreuger untuk blog ni, Kreuger dah SCHEDULE-kan.. so terpaksa carik ruang kosong untuk publish entri kat sini. Tapi kalau blog http://Kreuger.Ath.Cx rasenye tadek masalah kot.. sebab blog tu untuk catatan harian jer~

imageSpecial Card datangnya dari:- Kak Intan. Banyak giler… Kreuger ambik satu… Kad-kad yang comey ni dari Akak Azza. So kirenye Akak Azza bg kat Akak Intan… then Akak Intan bagi plak kat kengkawan die… termasuk la Kreuger… muaahh… TQ So much!!!!

P/S:- Kreuger ade missing some award from kengkawan.. masalahnya dulu Kreuger tadek buku nota… sekarang ni dah ade… ekekek so, Kreuger tak mo missing lagi penghargaan dari nkorang. Mintak maaf le bebanyak… Tapi kan… kalau sesape yang sudi bg… Kreuger amat berbesar hati untuk menerimanya~ ehehehehe…

kreuger-sign-small

20 ulasan:

  1. menarek je hobi coding ko tu...
    boleh ajar?
    hahaha!

    BalasPadam
  2. Humble & Modest
    Memang menarik giler ma... tuh la aku cakap
    sampai macam tahap adict dah... kalau nak belajar
    kene mula dari basic lo~ Tapi tak susah pon
    kalau dah tau step-step die. Nanti kalau ramai
    yang berminat.. bleh aku buat balik Scripting
    Tutorial... worait~

    Kreuger®

    BalasPadam
  3. aku, dia, mamat tu, pak abu, beliau, baginda, mereka.
    hohoho....
    dah ramai....
    hahaha!!

    BalasPadam
  4. tak abeh lagi musim menge'tag ni ek..
    adoi.. saket kepala....

    BalasPadam
  5. man..
    tkaseh utk komen..
    cm nak bgtau tak puas ati ni...jarang nampak nick akak?..huwaaaaaa.,,,,org salu masuk blog dia bg komen ..tiap2 ari jengah tggl msg bakpe kata lama dok napok nick akak masuk sini...akak ada la..dok g mana pon cuti..
    salu tggl jejak kat shoutbox tuh...tapi jarang benor man balas...tak pasan ekk..

    dok caya tanya laling...
    lalingggg...tetiap malam kita ada kan...

    BalasPadam
  6. Humble & Modest
    Hehehe... ye laa tuh.. tape. Nanti kalau aku
    dah masuk coding tutorial, jangan nko larik plak
    muahaha....

    Along Arman
    Tak abes lagi looo along.. tiap hari mesti ade
    TAG.. kalau sempat aku jawab ar.. kalau tak
    sempat, tuh mintak maap le semua... maklom la
    Kreuger dok sebok buat logo orang.. ekeke~

    Akak Azza
    Wah wa wa... jangan ar marah dulu... maksud saya
    bukan lame tak komen... kite tak pernah paksa
    pon sesape tak komen... cume kekadang rindu
    abang-abang and akak-akak ni nak chat kat sbox.
    Wel.. kite pon paham, masing masing ade tugas
    sendiri... tak baik lo paksa orang datang komen.
    Tak macam tuh akak...???

    Kreuger buat semua ni pon bukan sebab reputasi,
    bukan sebab duit... tapi sebab nak penuhi mase
    lapang yang terbuang sementara blom mengantok.

    Kekeke... akak Azza tak marah kan... Kreuger
    menyampaikan rase hati jer... wokeh... sayang
    akak... You're my sis worait!!!

    Kreuger®

    BalasPadam
  7. haha.. rokok bukan hobi bro..
    tabiat tu.. haha

    BalasPadam
  8. Menteil
    Erk.. aku kalau jawab TAG.. mesti ade soalan
    yang aku kasik jawapan salah... miahahaha~
    Merokok tuh bukan HOBI ek??? *kantoi plak!

    Kreuger®

    BalasPadam
  9. Humble&Modest
    Wah... nampaknye lepas ni aku kene bukak
    kelas scripting laa... ayoo... bleh ke cenggituh.
    Tak pe nanti kite buat kelas selang seli dengan
    kelas komputer & internet sama kelas LOGO
    woraitttt...

    Kreuger®

    BalasPadam
  10. ehehhee...bukan marah lee..laling kata dok puah hati..hehee...

    man...byk akak nak ty man psl blog akak tuh..ym..?

    BalasPadam
  11. hobi isap rokok kene buang
    pas2 isap puting budak kecik jer la..hehehe

    BalasPadam
  12. haaaaaaaaa, betul tuh...laling kita selalu ader...YM dia sama ngan YM kita gak..

    papepon keep up a good work...u really deserve to get it.

    satu lagik..namo nerbes2 ok..tenang...weol always sapot awak..

    BalasPadam
  13. naseb bekla hobi berdepan ngan pc jer ek...
    jangan wat benda yang takde pekdah sudah....

    BalasPadam
  14. haha..camne nak buang hobi smoke tu ek?
    aku pun terjebak skali tpi nk tinggal susah amat..

    BalasPadam
  15. --------------------------------------------------

    Akak Azza
    Miaaahahahah dok puah hati kat mane tuh.
    Tokseh maroh maroh laa... kiter saing-saing
    belaker...

    Miss Galaxy
    Isap per??? Huhuhuh... ini kenyataan
    bayaye ni... ekeke *tutup muke malu~

    Akak CendawanIntim
    Aiyark... nerves tak bleh ilang la...
    dah puas control ni... hope lepas ni
    dah tadek nebes laa... kalau ade pon maybe
    next year laa plak...

    Akak LadyLIKEMe
    Hehehe... stended... hobi lain tadek lagi
    buat mase ni... dulu minat melukes~

    Doku
    Nko tau...tak pe... miahaha... maybe someday~

    ------------------------------------------------

    BalasPadam
  16. hahahaha aku sama ngan kau yg no 6 tu....

    BalasPadam
  17. --------------------------------------------------

    Yan^S
    Nanti ade mase bleh aku berguru dengan nko plak
    ek... ekeke... nak kene bawak pengeras ke?
    Pengeras lain tak bleh??? miahahaha~

    --------------------------------------------------

    BalasPadam
  18. alamak aiiii...yg kak intan nyer tu santik r bro.....
    kiut sgt... =)

    BalasPadam
  19. --------------------------------------------------

    EleEa
    Cantik kan... hehehe

    --------------------------------------------------

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger