Jumaat, 26 September 2008

Demam Raya - Tinggal Beberapa Hari Lagi...

selamat hari raya copy
Assalamualaikum Semua :D~
Kali ni just nak show off another kad raya yang Kreuger dah terima dari kengkawan blogger. Ye.. abang-abang dan akak-akak... kad raya online.
 
Tapi sebelum tuh, Kreuger nak bagi tau bermula daripada 29hb September 2008 hingga 06 Oktober 2008, Kreuger mungkin tak dapat nak online, sebab kat kampung tadek broadband.... mencik ar~ kekeke So tunggu jer la ek, seminggu berpantang dari bertenet. wokeh... Jom layan kad raya lagi...
 

image image

image image

Salam ceria dan Salam Aidil Fitri untuk kengkawan blogger semua. Dengan ingatan tulus ikhlas dari Kreuger@warirc2.blogspot.com Woooraaaaiiiittt.....

Kreuger®

2 ulasan:

  1. hehehe...seminggu tk dpt online erkkk, agak2 caner perasaan tuh. aku dh rasa dah masa kt Mekah dulu tuu, tapi itu lain kes laaa pasal masa dipenuhi dgn segala mcm ibadah...tk baper ingat pon nat tenet2 ni...tapi kan,sebagai seorang blogger, tok sah bohong laaa, caner pon mesti teringat gak dgtn blog ni, so aku pun ada gak tanya kat mamat arab kat sana....depa kata susah laa nk cari CC.so, sampai sudah aku tk tenet pun masa aku dok kat sana.....

    haaa...lupa plak nk bagitaw...kad raya aku dah siap laaa...sila amik dan pamirkan di mana2 yg ngko suka termasuk laaa kat KLCC tmpat hang kejer tu...wakakakakak

    BalasPadam
  2. Bro CybernaticMind
    Itu laaa pasainye bro... sure gua tention tahap
    gaban punye nih.... tapi tak pe, sebab balik kg
    pon best jugak... seronok maa...

    Hoh ohohoho... akhirnya buat jugak bro aku ni
    kad raya online ek... tahniah... nanti gua datang blog blog, p ambik... kad raye jer??
    Duet raye tadek ke??? wakakakaka~

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger