Khamis, 18 September 2008

Gift and Award - Fuh~

award

Assalamualaikum & Salam Bahagia Semua.

Lame sungguh Blog ni sepi dari mendapat award dan gift. Tapi sekali dapat.... fuhhh..... tak hengat punye laa.... same macam kesah kene Tsunami TAG, ekekeke~

Dikesempatan ini aku mengucapkan jutaan terima kasih kat abang-abang, akak-akak dan kengkawan semua yang begitu menghargai aku sebagai seorang penulis blog yang serba kekurangan dari segi intelek...... ekekek... *award mesti ade ucapan kan....  nkorang semua memang DEBOOMMMBB ar...

Sungguh terharu aku kali ni untuk menerima award/gift yang diberikan kepada aku dalam bulan puase ni. *nanges~

Ok, back to reality. "Banyak sangat ker si Kreuger ni dapat award kengkawan? Sampai nak show off dalam blog die... eksyen betoi..." wakaka...

"Xceli bukan laa niat hati aku nak ensyen, Mr. Azman oit... Tapi kite sebagai blogger ni mesti ade usaha untuk menghargai blogger lain."

Yesser.... aku sudah melalut... so this is my award. Check it out~

image
Award ni diterima dari:- Nadira 
Motifnya adalah, sayangilah Orang Utan di Hutan Simpanan Malaysia. ekeke~
 
happy award  happy award
Huhuhuh award/gift yang ni pulak sampai 2 sekali aku berjaya gondol.
Award ini telah diterima dari:-
1. Kak Azza
2. Kak Intan
*** Entah kenape gambar ni tak berkelip laa plak... aku pon heran....
 
Yesseeeerrr.... maka tibalah masa untuk memberi balik penghargaan kepada kengkawan semua. So sape yang berjaya dapat???? Maka ini lah die orangnye:-

I'm so appreciate your supports.

Kreuger®

15 ulasan:

  1. wah... rajin plak dia kasik award neh.. hahaha.. mane satu award yang ko kasik..?? kompius aku.. hahaaha...

    BalasPadam
  2. oohhh?? award.. konfius lah. cam nikillas kata.

    BalasPadam
  3. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Aku kasik kedua-duanye... ekekek bulan poser ni elok la kiter bersedekah... bukan kene bayo pon.. kekeke~

    Akak POK Pek
    Kekekeke...terpulang laa... kalau akak anggap macam tag... so akak boleh la meneruskan, tapi saya anggap sebagai gift. Tak nak teruskan pon tak per maa...

    *** So ape macam kotak komentor terbaru aku ni... penat taw aku mengalter balik HTML aku sampai tengah malam bute. Baru jadik.

    Kreuger®

    BalasPadam
  4. eh.. kotak komen baru la... wiwit2...

    BalasPadam
  5. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Ekekekek... thank you thank you... wee weeeiiittt...

    Kreuger®

    BalasPadam
  6. Salam Azman..ya la, kenapa dia tak berkelip. Pelik la..Azman copy camne sampaikan dia tak nak berkelip tu.. ;)

    BalasPadam
  7. Kak Intan & Famaly
    Mungkin saya kopi tak campur dengan susu kot. Pakai kopi o' jer.. sebab tuh laa tak berkelip.. kekek jangan marah ar akak. Gurau jer... saye pon tak tau laa macam mane bleh jadik macam ni. Kompius jugak nak dipikirkan... tak pe laa asalkan berjaya dilancar kat blog sudehhh~

    TQ Kak Intan,
    Kreuger®

    BalasPadam
  8. Kak Intan & Famaly
    Mungkin saya kopi tak campur dengan susu kot. Pakai kopi o' jer.. sebab tuh laa tak berkelip.. kekek jangan marah ar akak. Gurau jer... saye pon tak tau laa macam mane bleh jadik macam ni. Kompius jugak nak dipikirkan... tak pe laa asalkan berjaya dilancar kat blog sudehhh~

    TQ Kak Intan,
    Kreuger®

    BalasPadam
  9. amboiii... takleh blah... copy paste blogroll nampakk.. wakakakakaaa... senang nye kejer..

    *best la kotak komen ni boleh main tarik2... weeee... (sedang menarik-narik)

    BalasPadam
  10. Ezoodeen
    Ape mende yg nko tarik tu??? lame nko tak beronline.... nko pg mane??? merajuk dgn aku ke???

    Kreuger®

    BalasPadam
  11. wahh...mekasih banyak2

    BalasPadam
  12. Esempoi.Com
    Same-same... anda pon tersenarai dalam
    kengkawan dan best priend Kreuger jugak~

    Kreuger

    BalasPadam
  13. mwahaha...
    sy pon dapat ek bro...
    thx2 ngtengs

    BalasPadam
  14. Loque
    Hehehe.... kalau ade link, sure la dapat punye.
    Kreuger tak mo makan sorang maa... tak abis pon.
    ehehehe~

    ---------------------------------------------------

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger