Isnin, 1 September 2008

Sepetang Bersama Deennasour

Assalamualaikum & Salam Ceria Untuk Kengkawan Semua,

Erm... banyak sungguh event dalam minggu ni yang aku kene attend. Salah satu darinye adalah Konsert Di Ambang Merdeka yang telah dikelolakan oleh pengacara yang tak asing dan tak bukan, tapi memang bukan-bukan... beliau adalah:- Deennasour

Sebenarnya aku dengan Deen dah lame planing dah. Memula cadang nak pegi hari Jumaat hari tuh lagi, tapi nasibla, ape nak kate, aku kene kerja overnight laa malam tuh. So tak dapat laa pegi berpoen-poen merewang-rewang dengan Deennasour.

Hahahah... sape yang tak kenal dengan Deennasour, sejenis menatang purba yang suaranya garau gilak... tak kuase mak melayan kau.... muahahaha... tapi dia best untuk dibuat kawan mahupon sahabat.

Dah masuk citer merepek... sebenarnya aku dengan Deen pada petang Sabtu minggu lepas pegi merewang-rewang sambil menghiburkan hati kat SOGO RED BOX Karaoke.

Pergh... dah lame tak karaoke.. tetibe plak Deen bleh ajak aku ke sana. Aku dengan riang dan excited pon bersetuju ar...

Dah lame betoi aku tak bersuka-ria tahap macam ni... tapi tadek laa sampai mabok-mabok... kan Deen kan.. kan kan... Kalau tak, pada hari tuh, aku suh Deen ajak Cik EsahKOOP, tapi dia ade hal laa pulak. Aku send sms kat AkuSape.. nak suh die join sekali, tapi die pon sebok... Penyudahnya, aku dengan Deen jer la merempit ke tempat yan dijanjikan.

Upernye semenjak aku dah lame tak berkecimpung dalam bidang ni... prestasi semakin menurun. Dah banyak dah laa lagu rock-rock aku tak bleh nak bawak... kalau boleh pon, cume dengan care aku tersendiri. Stamina dah tadek la... Semput-semput aku nak mengabiskan satu lagu.

Kalau dulu... stakat 8 9 lagu tuh.... sure selamber laa layan... sekarang ni, nak masuk 4 lagu jer aku dah tak ketahuan... wo ooo~ ampes!

Tapi aku dengan Deen juzz gamble layan jer... tiber satu part Deen nyanyi lagi Nasyid plak kat Red Box tuh... so hilang sekejap tabiat kaki aku yang dari tadi tergedik-gedik dok layan lagu... ampes Deen.... ekekeke

Tapi , ape ape pon usaha kearah kebaikan yang cuba ditampilkan oleh makhluk yang bernama Deennasour ni memang boleh dipuji dan dibanggakan... Aku tak marah nko nyanyi nasyid tuh Deen... nyanyilah nko puas-puas....

Jom layan gelagat Deennasour yang sempat aku candit.

Deenasour Beraksi Melayan Lagu Dangdud:-
Memori Daun Pisang

Deennasour dengan selamber kodok menyampaikan lagu bertajuk:
Hujan - Bila Aku sudah tiada... *** dah la time hujan!!!

Deennasour menyampaikan sebuah nasyid dari kumpulan
INTEAM - *** aku dah lupe...

post signature

9 ulasan:

  1. Amboiii...tak aci laa gi karok tk ajak aku...tabley jadik ni, kn wat lagi event ni lenkali...hehehehe

    Minggu lepas pun setelah sekian lama tk karok...ipar duai aku ajak pi tapi last2 jadi cam Program LateNite With CM plak....depa tk baper sihat & suara pitching out...last2 aku yg menyelamat keadaan ------>masuk bakul tk hengattt punya...hiks.

    Apa lagi tribute to XPDC laaa.....aku pun tk baper ingat dah 4 or 5 lagu XPDC yg aku hayunnn...tu tk mmasuk lagu lain lagi taw....hahahaha tu laa namanya lepas geram :)

    Ni lain topik skit....ngko cakap ari tu nak tukar template erkkk...ni aku bagi link kat mana aku tukar template baru2 ni http://btemplates.com/ Ngko try laaa....kat situ banyak template yg sempoi2 :)

    BalasPadam
  2. waaaahaahhahaa..
    ko kuar ngan pakdeen ke..
    wah.. xdenye nak hajak akukan..
    kuang3....
    korang poya2 naik LRT ke..??
    waaaaaaaaahahahhahaa....

    BalasPadam
  3. Bro CybernaticMind
    Kekeke... tu laa kalau memasing perasan diri tuh mude lagi. Padahal zaman karok ni dah nak lupus dimakan usia. Welll.... kalau stakat ada cabaran tuh.. 1 2 lagu, sure aku still masuk bertanding... ekeke

    Oh ye... thanks for the template address. Tapi aku masih blom berani nak godek buat sementara waktu ni. Nanti dah free gua buat.

    Nikillas @ Mr. Sallikin
    Huhuhu... bukan tak nak ajak nko... nko pon tak ndak kasik no tepon nko kat aku... tuh laaa sombong... pas tuh cakap aku berkomplot dengan Deennasour plak... ekkekekek....

    Nanti insyaallah... kalau ade cabaran mendatang... aku ajak nko plak. Mane laa tahu kot-kot CM plak nak ajak lawan karak-oke~ Bleh test sedas 2 lagu, ekeke ORAIT!!!

    Kreuger®

    BalasPadam
  4. bila masa aku nyanyi lagu dangdut!!!!
    dan sejak bila aku nanyi lagu hujan??
    F*CK HUJAN!!
    mwahahaah

    BalasPadam
  5. Deennasour
    Uih... sebut perkataan tuh... tak baik ma... doser. Ni kan bulan puasa. Astaghfirullah... ape nak jadik dengan member aku sorang ni. Hari tu bukan nko ker yang bukan main tak hengat mendayu-dayu nyanyi lagu Hujan tuh... sampai nak balik pon, still Hujan jugak... wakakak~

    Cik Nadira
    Nak karok... hang duk jauh laa.. cam mane nak join kitaorang. Nanti hang balik Malaysia... kite pakat laa buat gathering sempena hang balik.... nanti aku suruh Dato Sri Paduka Baginda Cybernatic Mind sponser kite. Orait.. CM mesti stuju punya.

    Kreuger®

    BalasPadam
  6. wah...elok bebenor cadangan tuh...hehehe...chaiyok...chaiyok

    BalasPadam
  7. Cik Nadira
    Abis laa.... CM hantam aku lepas ni... ekekeke... Tapi kalau nko yang mintak, sure die nak sponser kot.. kalau aku ni... mungkin tidak~ *abes la, kasik bakar ini worang~

    Kreuger®

    BalasPadam
  8. mau balik kampung la bro...tu sebab takle join..

    lenkali ek! :)

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger