Rabu, 24 September 2008

Tempahan Logo - Separa Siap

logo created
Assalamuaikum Abang-abang & Akak-Akak Sekalian.
 
Pertama sekali Kreuger nak mintak maaf la sebab 2 3 hari ni tak berupdate entri dekat Blog Kreuger nih... Wel... xceli bukan tak nak update. Kreuger sekarang tengah stress nak siapkan paperwork pembentangan audit kat tempat kije.
 
So seperti yang Kreuger janjikan tempoh hari, untuk tempahan logo-logo.... memang memakan sedikit mase untuk disiapkan. Tambahan pulak Kreuger ni baru tahap Noob dalam penghasilan logo menggunakan perisian komputer.
 
Jadi untuk tidak menghampakan akak-akak dan abang abang sekalian, kat sini Kreuger baru sempat siapkan 2 daripada kebanyakkan tempahan logo.... ekekeke... Any comment dan suggestion sangatlah Kreuger alu-alukan.
 
akak pok pek

Logo ini adalah Khas untuk Blog Akak POK PEK

So bile kite sebut jer POK-PEK... apa yang bermain dalam kepala kite adalah berkaitan dengan bibir ataupon mulut yang becok. Tapi ini tak la bermakna yang Akak POK Pek ni bermulut murai.... die seorang yang berhati mulia la kengkawan..... tak baik kutuk orang...

 

boyz copy

Hahahaha... agak simple la plak yang ni kan??? So ini pulak adalah tempahan khas untuk Boyz. Dia anya request untuk text sahaja sebagai baner/logo blog beliau. ~penat seh aku carik font ni untuk nko~

 

deennasour

Waaalllaaaweeeiiii... ini pulak artwork untuk sahabat blogger aku iaitu Deennasour. 

Nkorang mesti kate nampak kelakar plak gambar Dinasour ni kan??? Sebabnye seuailah dengan perwatan Deennasour yang sentiasa ceria dan mesra kalau berjumpa dengan rakan-rakan beliau. So Deen... hope to get your comments.

 

Ok lah... kengkawan semua... malam ni hanya 3 logo sahaja yang dapat aku tunaikan permintaan. Insyaallah kalau berkesempatan, aku akan siapkan lagi mengikut citarasa yang nkorang telah kirimkan dalam ruangan komentor pada episod kali ni.

Thanks to all WarIRC2.BlogSpot.Com Supporter,

Kreuger®

8 ulasan:

  1. owhhh...sibuk ngan audit yerrr...ker sibuk ngan tutorial photoshop...ahaks. apa2 pown aku respek ngan ngko psl dlm kesibukan tu, minat still tk boleh diketepikan. mcm smlm kannn.....dlm sklip mata jer tutorial yg aku kasik through YM ngko boleh buat dgn bgitu sukses...org terer ler katakan....heheheh jgn perasan lebey2 plak...sikit2 tk per :)

    tutorial yg aku kasik smlm buatlah sbg entri...share ngan kawan2 lain, lagi pon tk susah, simple jer kan :) kl nk tutorial yg sempoi2......godek2 laa kt sini http://www.tutorialized.com/tutorials/Photoshop/1

    BalasPadam
  2. wah
    bleyh la
    nk tmpah logo

    ** bro logo kureng manis satu..!! HAHAHA

    BalasPadam
  3. huah3.. rajinye bro kita neh.. sempat lagi tu nak godek2 'kedai gambar' untuk wat logo.. ngehehehe.. yang pastinya.. aku akan menunggu.. tapi.. x mengharap pun.. kui3..

    BalasPadam
  4. Akunyer mane?!!!!!!!*jelesssssssssss

    BalasPadam
  5. Bro CybernaticMind
    Hehehe... *segan ar puji lebey-lebeh ni, chewah... xceli thanks untuk bro sebab ajar gua secara live semalam.. online plak tuh kengkawan... jangan tak caye... susah nak dapat cikgu sanggup aja anak murid bebal macam Kreuger ni... ekeke... Thanks so much Bro CM.

    Enchik Kamera
    Insyaallah, nanti saya buatkan untuk Encik ye... pelan pelan kiter usha Photoshop ni... worait...

    Nikillas @ Mr. Sallikin
    Yup... Mr. Sallikin... aku still mencarik motif yg sesuai untuk blog anda. Sabar ye.

    Boyz
    Thank you very much. No problem kawan.

    Menteil
    Huhuhu... logo anda juga dalam pembikinan. Memang mencabar untuk logo menteil... nanti dah siap Kreuger release wokeh~

    Anysz - Blogger Nephew
    Hehehe... nko tanye ape ni? Kalau tanye logo... aku blom buat lagi, kalau duet raye, nanti kite mintak kat bro CM. Orang dah kawin kene kasik kite duit raye laa peah... Aku tak bleh lagi bagi kat nko, sebab blom kawin ekekek... *larik~

    Kreuger®

    BalasPadam
  6. erk... ada logo ntuk aku ke?
    terharunya..

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger