Khamis, 18 September 2008

Jangan la cuti lame-lame please....

calender

Assalamualaikum dan Salam Mesra.
Eiiiyeee... surely ade yang pikir bukan bukan pasal entri ni kan... tak lupe jugak kepada kawan-kawan kite yang berpikiran menyempang... heheheheh...

Well... you know me. Nkorang suke cuti lame-lame? Suke kan... tapi ade sesetengah orang tak suke orang lain cuti lame-lame...diulangi.... mereka tak suke orang lain cuti lame-lame... (terutama orang macam Bro CybernaticMind & Bro Zariel... *larik saje nak menyakat bro 2 orang neh~) Ayat pon tunggang langgang...

Oklah oklah... abis la mukadimah citer membohong aku pada kali ni. Xceli aku nak share skit info untuk nkorang:-  Sebab apa Boss kita susah nak approved kalau kite request cuti bekerja lame-lame... nak tau sebabnye... jom kite layan...

sticky-note
Mane punye Mat Arok dah tampal Sticky note sesuke hati.... mane boss tak meradang kat nkorang kan..... sure pitam lepas balik cuti.
 
sticky ngamok
Yang ini pulak aku rase ade member kite tekanan perasaan, sebab nkorang cuti terlampau lame. So diaorang kene paksa dengan boss untuk takeover kijer norang laa ni... sure punye. Abis tembus meje aku.....
 
dustcover
Ini aku pon tak paham, ape jenis orang laa nak bercuti sampai tahap macam nak pegi oversea... abis semua meja kerusi dia bungkus... kronik sungguh.
 
grasskboard
Kalau macam ni sah laa nkorang ni beraya sakan tak hengat dunia kan.... keyboard pon boleh berumput. Apa tahap nkorang bercuti nih???
 
grass2
Kompom laa technician komputer/IT nkorang pening kepala nak servis keyboard yang dah berumput macam ni. Rajin betoi... sebelum cuti taruk baja ke kat keyboard tuh.... ekekekek.
 
Wokey laa kengkawan semua. Ini adalah antara email menarik yang aku terima. Somoga kita dapat layan dan hayati bersama.
 
Moral Of The Story:- Kesian kat mereka kalau team partner cuti lame-lame... muahahahaha

Kreuger®

8 ulasan:

  1. Waaaahahaha... aku ingat ape la tadi.. Tapi lawa plak aku tgk keyboard ngan anak taugeh tu.. nak try buat r.. Muahahaha...

    BalasPadam
  2. saye suke cuti...
    saye boleh tido....
    tidur puas2...

    BalasPadam
  3. haha.. agak2 keyboard aku nie leh ditumbuhi hidupan liar tak..

    aku lagi teruk..
    tak tau aku cuti bila n tak tau bape lame..
    wah.. selambe jer..

    BalasPadam
  4. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Gaya gaya gaya... tak koser ah melayan ekekeke... saje jer aku nak memanaskan suasana hening memalam ni... specially kat bro-bro kite tuh... maybe team partner bercuti malam nih... wakakakakak....
    Got the X, got the all.. X-PAC

    Humble&Modest
    Aku pon suke jugak... tapi kalau aku cuti... sure desktop aku jadik macam gambar no dua. Aku tadek backup staff... waaaaawawawawwa ~nanges.

    Menteil
    Memang suspected laa nkorang bertiga ni... macam berlumbe lumbe jer kan... macam mane nkorang bleh tau sepantas ni aku mengupdate blog??? RESPECTED ar kat nkorang. Patut laa blog nkorang PAWERRR...

    Tak tau bile nak cuti... eheheh macam senasib... tapi aku bleh tau berapa lame cuti aku akan diapproved... yang lain semua kene ambik time lain... ~sedey.

    Thanks to the top COMENTORS,
    Kreuger®

    BalasPadam
  5. itulah gunanya rss feeder dan google reader.. hehehe... pantas dan tuntas aku mengusar blog kamu.. hohohoho..

    BalasPadam
  6. raya setahun sekali, apa salah nya lepak lame lame kat kampung.

    BalasPadam
  7. wahx3...camdet aku nmpak, hampehh. aku ngaku mmg aku selalu cuti lama dlm blogsphere ni...tu pun psl aku punya kebizian brda di thp maksima,tapi in real life mmg aku jrg cuti smpaikan time hujung taun cuti aku manyak yg di carry forward taw ;)

    p/s: mmg laaa kl kita nk cuti lama, kita akan rasa guiltyyyy sangat dgn geng2 kejer kita

    BalasPadam
  8. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Kekeke... yesser... thanks for the knowledge. Upenye aku pon dah pakai mende tuh. Cume tak tau name da~ wakakakak

    Shah (ProjekMah)
    Tuh laa pasal... kite bercuti, tapi still ade gak orang yang akan iri hati siot... wakakakak, kompom punye arr!!!!

    Bro CybernaticMind
    Bro gua taw... bulan ni bro memang bz tak terkata kan... so sure lah tuh raya nanti raye sakan... lepas tuh masuk jer opis... sure opis macam gambar no 1... muahahaha... macam opis tok sami Batu Cave laa nanti.. baik bro kunci opis time cuti nih... kasik semua kengkwan cuti... grenti beres~

    *** Apa perasaan nkrang setelah aku melakukan pengubahsuaian pada kotak komen aku... tetibe bangga.
    Thanks to:- Blogmenjerit.Com
    Tutorial:- Kotak Komentor

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger