Khamis, 25 September 2008

Kad Raya - Terime Kasih Semua

Kad Raya Assalamualaikum dan Salam Ceria Semua

Sungguh terharu la Kreuger pada kali ni dapat menerima banyak kad-kad raya online. Kekeke... walaupon pada zahirnya kad raya real tak pernah dapat pon...

Sungguhpon macan tuh, Kreuger tak la berkecik hati pulak, malah berbesar hati dan teruja terhadap sambutan yang diberikan terhadap blog Kreuger yang tak seberapa ni.

Paparan pada kali ni Kreuger nak show off la kat kengkawan, abang-abang, akak-akak dan rakan sebaya semua pasal kad raya yang Kreuger terima dari ramai blogger. Untuk pergi ke blog mereka, anda cuma perlu klik kad raya tersebut.

Kepada sesiapa yang Kreuger lupa nak paparkan kad mereka kat sini, boleh menjerit untuk paparan pada entri akan datang... masih blom terlambat. Please mejerit wokeh~

image

image

 

 

 

 

 

image

image

 

 

 

 

 

 

 

image 

Wewewewewe.... thanks laa kepada yang mengingati Kreuger... Kepada sesiapa yang kreuger belum preview kad raya online mereka, jangan lupe ingatkan Kreuger... maklumla Kreuger sekarang amatlah sebok... cuma sempat meluangkan mase berblog pada waktu malam.

Kalau bagi kad raya online... anda semua boleh jugak menyampaikan pesanan melalui kotak komentor yang terdapat pada setiap entri blog ni. Nanti Kreuger akan bertandang ke blog kengkawan semua untuk menuntut kad raya yang kengkawan bagi... woooorraaaiiiitttt~

Kreuger®

13 ulasan:

  1. salam man..
    wahh...bes kan terima kad raya bebanyak..
    mmg cara tradisi tulebih berkesan..tapi kemajuan teknologi juga banyak faedahnya..
    selamat ari raya..

    BalasPadam
  2. Kaka Azza Irah
    Hehehe thanks untuk akak jugak sebab bagi kat raye yang dah dimodified secanggih rupe. Kreatif jugak akak ek...

    Lepas ni boleh laa kite belajar Pohtoshop dengan akak pulak... woraitt????

    Kreuger

    BalasPadam
  3. o.. same2.. takde hal la bro..
    hal kecik je tu..

    eh? aku tak wat lagi rupenye..
    haha...
    nanti2 la..
    tgh malas nak mengadobe..
    hehe..

    BalasPadam
  4. selamat hari raya aidilfitri 1429H
    maaf zahir batin....hohoho baliikkk kammppunggg. hehe :)

    BalasPadam
  5. Menteil
    Ahaks~ tuh laa aku dok tunggu jugak kad raya dari menteil ni... payah nye laa nak dapat kad special dari Pro Blogger (menteil) nih... ekeke~

    bro K.Nizam
    Selamat Hari Raya jugak untuk bro~ Nanti balik jangan le lupe singgah umah. Balik Pahang kat mane bro???? Nanti bleh laa layan sate kat umah gua huhuhuh... hanya raya pertama saja. Worait....

    Kreuger®

    BalasPadam
  6. wah.. x sempat la nak hantar kat raya kat bro... huhuhu.. eniway.. slamat hari raya..!! maaf zahir batin.. mane duit raye..??

    BalasPadam
  7. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Selamat Hari Raya jugak untuk mu~
    Aku blur laa nak buat icon hang...
    Boleh tak hang kasik aku idea sikit macam mane kehendak hang... so bleh la aku dapat idea. Amacam??? Worait??

    Kreuger®

    BalasPadam
  8. blur eh..?? ala.. kalo susah sangat.. x yah la buat.. susah kan hang plak..

    BalasPadam
  9. Salam kenal dan Selamat hari Raya bro..

    Kunjungan pertama aku kesini.. :)

    BalasPadam
  10. selamat hari raya...semoga ceria sentiasa...mai ambik kad raya lg... (",)

    BalasPadam
  11. Huhuhu.....aduihhhh tk siap2 lagi laa aku punya kad raya virtual....raya dah dekat ni....
    Asal ngadap photoshop jer tertidur...abis tu caner....dah tu plak dh dkt2 nk raya ni majlis berbuka poser pn melambak....abis tu bila nk ngadap.

    Heheheheh....aku rasa lepas semayang raya nnti laa baru aku free buat kad raya kowttt...ahaks

    p/s : aku amik kesempatan ni utk ucapkn Selamat Hari Raya Aidilfitri buat ngko selaku member kamceng di persada blogging ni....and tk lupa kpd pengunjung2 setia blog http://warirc2.blogspot.com

    Akhir kata....pandu selamat jiwa selamat, ingatlah yg tersayang, jgn biarkan kepulangan anda ditangisi kerana duwet raya yg ditunggu2 tk dapek2 gak......[ingtn tahap poyo + sengal...wakakakaka]

    BalasPadam
  12. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Sabar bro... ape ape pon gua takkan mudah
    giveup.. gua akan berusaha sampai siapkan
    nko punye logo. maybe lepas raya kot...
    sebab sekarang ni tak bleh nak keluar idea
    ekekeke...

    Nuaeman
    timer kasih kerana melawat blog saya yang tak
    seberapa ni. Alangkah eloknye kalau kite
    boleh bertukar-tukar link.

    Cik Kamar Hati
    Yup... semoga ceria untuk Cik Kamar Hati
    jigak ok... nanti cek p ambik kat blog hangpa
    ok... thanks so much.

    Kreuger®

    BalasPadam
  13. Bro CybernaticMind
    Thanks bro kerana penasan penaja yang diberikan.
    anyway, gua still ade kat KL ni sampai 29hb ni.
    So still sempat lagi nak berchating chiton...

    Lupe nak tanye... bile nak kasik duet raya kat
    gue ni??? Lame gua menunggu ni... ekekeke

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger