Rabu, 10 September 2008

TAG Asnwer - Thanks So Much!!!

contoh-utk-CM Assalamualaikum.....

Nampaknye tak ramai yang menjawab tag ni. Sadis sungguh laa aku. Tapi, timer kasih la bebanyak kat nkorang terutamanya mereka yang beriya-iya jugak snap gambar dalam hujan. Terharu beb....

Disebabkan persaan terharu menyelubungi diriku, maka dengan ini aku release satu entri khas kepada mereka-mereka yang telah menjawab TAG aku tempoh hari.

Susunan adalah berdasarkan kepada mereka yang shout lebih awal dari orang lain menyatakan TAG telah berjaya dijawab. Mereka tak lain dan tak bukan:-

image

Penulis:- Along Arman

Blog:- Life Is So Complicated

Tag Dijawab Pada:- September 6, 2008

Jarak Masa:- 01 hari dari tarikh TAG

Pemenang No:- 1#


image

Penulis:- Kak Cendawan Intim

Blog:- Dancing With Myself

Tag Dijawab Pada:- September 6, 2008

Jarak Masa:- 01 hari dari tarikh TAG

Pemenang No:- 2#


image

Penulis:- Cik Afeera

Blog:- My Life3

Tag Dijawab Pada:- September 5, 2008

Jarak Masa:- 0 Hari, tapi lambat declare

Pemenang No:- 3#


image

Penulis:- CybernaticMind

Blog:- Less Emotion Will Clear...

Tag Dijawab Pada:- September 9, 2008

Jarak Masa:- 04 Hari dari tarikh TAG

Pemenang No:- 4#

*** Nak menunggu CM Release entri ni punye lah berjinggut. Maklum la, dalam bulan Ramadhan ni CM agak sibuk dengan tugas harian. Thanks Bro CM.



image

Penulis:- JurnalComot

Blog:- Hilang & Jumpa Jurnal Comot

Tag Dijawab Pada:- September 8, 2008

Jarak Masa:- 03 Hari dari tarikh TAG

Pemenang No:- 5#

***TAG yang dijawab oleh Jurnal adalah terbalik daripada aharan. Walau bagaimanapun, ini merupakan salah satu dari jawapan yang Bro Cybernatic Mind TAG aku semula.

(Objek Depan Nampak Kabur, Objek Belakang Clear)

Entri ni adalah sebagai penghargaan kepada jasa baik nkorang dalam menbyetelkan TAG yang diberikan. nkorang semua memang sporting laa...

Kreuger®

19 ulasan:

  1. uiksss....puji jer???
    mana aci....dwet rayer tadek ker???
    susah payah amik gambaq igtkan dpt dwett, hampehhhh....wakakaka

    BalasPadam
  2. Bro Cybernatic Mind
    Bro dapat no. 4# maa... tak menang. Pihak penaja kate tak bleh dapat hadiah "Aku nak Hidup Percuma DiERA" Lagi pon org dah kawin laa kene bagi aku duet raye... ape dah... ni terbalik plak... No Excuse ar... Kite cube lain kali ekekek.. *Jangan lupe duit raye gue~

    Kreuger®

    BalasPadam
  3. wahahaha...
    ko kena kasik award the best fotographer neh..
    wow..!!!

    BalasPadam
  4. cer komen skit pics mana yg paling cun....*masih berharap kowt2 ada peluang menang kategori ni plaks....ahaks

    BalasPadam
  5. owh.. aku tak menjalankan tugas sebagai seorang blogger yang baik sebab tak menjawab tag ini.. ades!!

    BalasPadam
  6. owhhhhhhh, tetiba merasakan diriku terer..huhuhu..

    tu ler, hasil usaha baca buku, wat homework, kan dah dapat no. dua...kalu buat latih tubi, sure dapat no. 1...hiks

    BalasPadam
  7. jurnal wat terbalik pun dapat #5,hehe,,thanks mr.azman....jurnal busy cket mr.azman.nanti senang cket,jurnal jawab tag terbaru ni nanti yer..ehehh...

    poser skrg sejuk jer siang2 sbb asyik hujan jer...

    BalasPadam
  8. duet raye??!!nak duet raye!!nak duet raye!!hahahaha

    BalasPadam
  9. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Itu lah pasalnye... ni idea baik laa Sallikin... insyaallah.. aku buat award. Tapi kite kene voce laa gambar sape lagi best? Kan??

    Bro CybernaticMind
    EKekekkeke... still tak puas hati ar tuh... nanti gua calonkan Bro dalam kategori pop rock ar.. baru best... wakakakaka~

    Menteil
    Sobb..seb... sedey jugak dengan kenyataan yang nko tulis tuh. Xceli aku tadek la kate begitu. Hehehe... aku paham.. nko pon ade tugasan dan tanggungjawab lain. Stended laa tuh.. tak semua yang kite nampak dan bace bleh terjemah dengan perkataan. Orait.. merepek plak~

    Kak CendawanIntim
    Yes... eheheheh... tuh laa gambar tuh kan masa saya check dan view... besar giler... tak muat screen pc. nak kene pakai plasma TV plak baru boleh nampak the whole pict. Best gambar nampak kerbau tuh. Memang terer...

    Jurnal Comot
    Hehehehe... Jurnal memang supporter laa... Tak pe tak pe... saya paham. masing-masih sebok kan.. so yang membuat tuh, aku ucapkan timer kasih sebab sporting :-D~

    Cik Afeera
    Duit Raye... tak bleh.. kite blom kawin lagi maa...

    Akak akak & Abg abg blogger kiter kan ramai dah kawin...
    Taun ni aku nak collect duit raye dari:-
    1. Kak Cendawan Intim
    2. Kak Intan
    3. Kak LadyLikeME
    4. Bro Zariel & Kak Azie
    5. Bro CybernaticMind

    * Yesserr.... nkorang kene kasik aku duit raye tahun ni... tak kire
    tak kire.... tak pedulik semua alasan yang akan diberikan... muahahahah

    Kreuger

    BalasPadam
  10. femes gila bro ni, satu malaya da taw saper mr azman aka kruger.

    from marzuki aka freedy jason

    BalasPadam
  11. Marzuki
    Mane ade pemes.... aku ni baru jer berblog ni.... nko lain ar.. ade lapan lapes blog nko handle... setiap satu mesti ade ciri-ciri tersendiri... ye kengkawan semua.. tengok laa mamat Marzuki ni.. dia seorang yang erer berblog.. tak lagi tak mau nak ceriter... kunun kunun arr tu, ehehehe~ Ape ape pon... ucapan timer kasih gak kat nko sebab banyak tunjuk ajar kat aku dalam blog ni.

    Kreuger®

    BalasPadam
  12. tenkiu add aku...ermm...tarik nafas jap...rase tersekat je pengudaraan aku kat dlm blog ko nih...ramai sangat orang..hehhehe

    BalasPadam
  13. Boyz
    Boyz thanks for coming.... ramai.. ye kengkawan blog memang ramai. Best diaorang ni semoa akak² dan abang² blogger spoting ala-ala joyah spot maa...

    Kreuger®

    BalasPadam
  14. joyah sport :)) seb baek aku x tegolong dlm golongan akak2 n abg2 blog *tarik napas lega*


    ramainyer akak2 n abg2 y da kawen :O
    jom kite g kutep duet raye sesame!!

    BalasPadam
  15. Cik Afeera
    Eh, kalau tak silap Cik Afeera dah kawin kan??? Kalau macam tuh dah kire tergolong dalam kategori tersebut ar... tak kire aku nak gak duit raye...

    Muahahah.... abes la nkorang... aku nak collect bebanyak duit raye tahun ni. Nanti aku nak kasik no akaun bank aku. Senang nak collect duit raye online... ekekeke~

    Kreuger®

    BalasPadam
  16. biasala tu tag kekadang bukan sume yg jawab tapi kalau kebanyakan dah jawab kira cukup bagus la tu...tapi yg belum jawab maybe tgh cari idea kot..one day dia jawab lah hehe

    BalasPadam
  17. Z.A.M.Z
    Xceli... aku tak la memaksa kengkawan untuk buat tag ni... tapi kalau ramau yang buat lagi best kan... boleh kite buat site pools untuk undi sape yang pemenang... ehehehe~

    Kreuger®

    BalasPadam
  18. ni dah siap ada pemenang ni,
    aku blom lagi jwb..sorry bro!
    kang aku jwb ye..lepas raya ke..kekekeke

    BalasPadam
  19. Deennasour
    Ni keputusan blom rasmi laa Deen. Nanti aku nak buat site pools gambar gambar ni... lepas tuh kite pakat-pakat vote. Orait...

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger