Jumaat, 12 September 2008

TAG and Tagged Again And Again

Assalamualaikum Kengkawan, Akak² & Abang² Blogger Semua,

Hehehe... sekali hari ni gua kene marah dah dengan Bro gua... sape lagi kalau bukan Bro CybernaticMind. Die marahkan aku pasal lambat reply TAg yang telah diajukan kat aku oleh Kak CendawanIntim. Xceli akak... bukan saje nak memperlambatkan.... Kekadang saya ni pelupe... nak kene ingatkan selalu... ekekekeke *alasan nak escape.

Yee... kengkawan, abang² dan kakak² blogger sekalian maka dengan ini bermulah kesah aku kene TAG yang bertajuk:- RANDOM & WEIRD About ME.

The rules:

* Link to your tagger and post these rules on your blog. * Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. * Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. * Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

Random About ME:-

1. ERm... aku ni jenis orang dari perwatakkan selamber... kalau nkorang first time jumpe aku... sure rase macam dah lame kenai... tak kire laa sama ade berjumpa atau first time call aku. Tak percaya? Tanye Bro CybernaticMind (Call), Deennasour (jumpe & lepak²) & AkuSape (lepak only).

2. First Impression orang kenai aku akan cakap:- Aku ingat nko ni sombong... sebab muke nko nampak garang... Ye betoi... abang-abang dan akak-akak sekalian... aku ni selalu berwajah serius...

3. Suke pikir perkara-perkara yang abstract. Seronok kalau dipikirkan. Lebih-lebih lagi kalau sesuatu itu melibatkan pengaturcaraan, tak kira ar dalam Database scripting ataupon dalam soal kehidupan... aku suke memikirkan beyond its happened. Kire macam Pro N Contra & DeJavu muahahahaha... pemikiran ala-ala 3D.

4. Kenapa aku berpikiran macam tu? Mungkin kerana aku ni dilahirkan Left Handed. Namum macam tuh aku still boleh melakukan beberapa perkara dengan baik menggunakan tangan kanan:- Main Gitar, Makan, Handle Mouse PC, Capai barang... memacam lagi laa...


Weird About ME

1. Aku cepat marah... kalau marah rase macam nak makan semua orang... tapi aku cepat cool kalau org yang kawan dengan aku tuh tau conrol.... Selalunya lepas marah kaw-kaw... lepas tuh dah boleh kawan macam biase balik...

2. Suke sesangat makan nasi ayam. Tanpa rase jemu, walaupon dah sebulan aku dok mengadap menu nasi ayam tiap kali keluar rehat dengan kengkawan aku... whahahahaha best woo~

3. Aku selalu marah kat pengelola perkhidmatan RAPID KL terutamanya RAPID Train. Macam celaker memonopoli pengangkutan awam... semua diaorang nak kongker... kalau mutu perkhidmatan bagus tak per... trian selalu jer rosak. Train delay laa... macam lagi... memang tention siut... LRT merupakan pengangkutan utama aku untuk ke tempat kerja... kalau die lambat, bermakna dan confirm laaa aku lambat masuk kijer...

*** Diharap dengan jawapan TAG aku yang tak seberapa pada kali, dapat memuaskan hati semua pihak sama ada yang mahu berkawan ataupon berkenalan. Aku tadak masalah nak berkawan. Memang aku suke berkawan. Terutama kalangan blogger... ekekeke... Terima kasih kepada Kak CendawanIntim sebab tag aku :-D

*** Oh ye... TAG kali ni aku takkan TAG orang lain sebabnya TAG ni kekadang ade yang emo dan sensitif. Tak semua orang akan berkongsi citer dan perangai dia kat orang. So this TAG have to put a stop. Jangan marah ar semua. Thanks so much on your supporting~

post signature


11 ulasan:

  1. TQ sebab sporting gitu, nanti akak gi PANG si CM sebab marahkan awak erk..

    patut laa, ske makan nasik ayam yer...meh sini akak masak naik ayam kaw gitu!

    BalasPadam
  2. Akak CendawanIntim
    Ehehehe... tadek masalah. Pasai Bro CM tuh tak pe ar.. stended laa org macam tu.. kekadang terlebey kekadang terkurang... kire steady laa tuh. Human make mistake ma~ Tak pe.. tak pe... *simpan lagi nih~

    Wah bile akak nak buat Rancangan memasak kat blog plak? Mane tau lepas ni boleh salin reepi kan... ekekek... TQ ar akak!

    Kreuger®

    BalasPadam
  3. hehehehe....jgn ler terasa ati ngan aku pslnyer aku tak pernah pun terasa ati ngan sapa2 kt dlm dunia blog ni.

    aku nk buat declaration kt sini skit.....SEMUA BLOGGER YG BERKUNJUNG KE BLOG CM, SAMA ADA SELALU OR KADANG-KADANG ADALAH BEST FREIND CM.....yg selalu dtg blog aku cam ngko ni lagilah...BEST FRIEND KUASA 18...wakakakkaka

    namo panas2 taw ;)....dah lupa ker aku tk suka barang panas...hehehe

    BalasPadam
  4. Bro CybernaticMind
    Seperti gua bg tau kat atas tuh.. gua cepat marah dan cepat cool. Tapi sampai sekarang ni masih belom stable.

    Sorry laa bro.. memang gua hot, tapi bukan kat bro... kat opis mate gua.. tapi bleh terbawak dalam blog. sebabkan dah terbiasa maki hamun dalam blog. Dah macam kebiasaan blog sebagai tempat melepaskan marah aku.... so sorry berlorry lorry....

    Kreuger®

    BalasPadam
  5. wah...
    takut aku ngan bro...
    seramz... seramz....
    suke marah2 org neh...
    hooooohohohoho...

    BalasPadam
  6. isk..isk..
    cuak oden kat cni
    jgn mare lol
    :P
    pasl rain tu mmg tol
    siot j
    kgkadang delay smpe 20min
    :(

    papepon, tag bln pose ni rptkan silaturahim kan kan?

    *padehal oden x rply pon pape tag
    hik hik

    BalasPadam
  7. sori naik lori
    relek lepak kompleks...ngehx3

    wa no hal....tadek paper pown :)

    BalasPadam
  8. weih weih weih...
    korang neh...
    kontobesi neh....
    ilek²....

    meh aku banje buka pose...
    ooooooohoohohohohoo....
    tapi bayar ngan duit korang..
    hoooohhohohohohoho...

    BalasPadam
  9. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Hehehe...jangan takut ma... aku pon orang macam nkorang jugak. Makan nasi ma~ bukan makan besi... ekeke...

    Suke marah... xceli marah kalau sesuatu perkara bleh rosakkan menteliti aku.

    Atoi Aziz
    Ni sorang lagi... buat ape nak takut ma... aku takkan bertukar menjadi kaler hijau kalau marah orang pon... mahupon kaler kelabu.. cume... orang cakap mate aku akan kaler merah kalau marah... ekekeke.... *tipu betoi laa diaorang ni.

    Bro CybernaticMind
    Akakaka.... sory tak terkate laa bro... lost control. This is my nature... susah laa nak control.. lagi lagi dalam keadaan sekarang ni. Tekanan datang dari pelbagai sudut ma... kekadang tak sempat nak tepi... silap tepis kene orang lain plak... dah salah paham lagi~

    Nikillas @ Mr. Sallikin
    Mane ade kontrobesi... ade lah sikit salah paham disalah waktu... sebenarnya tadek pape pon.. cume EMO jer lebih... oh tidak... aku memang stress tanpa kawalan...

    Kreuger

    BalasPadam
  10. mula2 lepas abes je baca tag ni,
    aku terus kata, alhamdulillah,

    tak kene tag..

    2 tag blom jwb, kalau ko pass kat aku yg nih....mmg runtuh la klcc esok..
    mwahahahaa

    wargh!!!
    kreuger cepat marah!!
    takut la lepas ni nak jumpa...grrrr

    BalasPadam
  11. Deennasour
    Kekekeke.. tak semestinya TAG @ Surat Berantai ade orang nak forwad kat orang lain kan... lagi pon, kalau aku nak TAG orang... mestilah sesuatu tuh tak berapa nak menyentuh hal peribadi orang lain.. rasenya tak salah kalau aku tak forwad TAG ni.

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger