Selasa, 16 September 2008

TAG - Hutang Mesti Dibayar

Assalamualaikun dan Salam Bahagia Semua

tag Humakkk-aaaiii~ Hari ni bertalu talu akak-akak dan abang-abang menjerit kat ShoutBOX aku kasik tau aku kene TAG... muawawawaww... tak pe nkorang kan. ~menung kjap!!!

Kalau tak de...tak de sangat kan... kalau sekali dah kene... hamik nko~ sampai 3 TAG mesti dijawab... ekekeke... tapi aku cume langsaikan 1 dulu daripadanya. Diharap yg lain sabar dulu ek...

Ok lah kengkawan, abang-abang, akak-akak, adik-adik dan rakan sebaya sekalian.... so TAG aku kali ni berkisar kepada beberapa perkara mengenai diri aku lagi.... *suke betoi nak tau pasal aku kan... tak pe laa.. aku akan cube jawab sebaik mungkin.

TAG Dari:- Nikillas @ Mr. Sallikin - 11/09/2008

Nama Timangan
Uihh... nak kene kasik tau gak ke? hehehe... Ok, keluarga aku panggil Man. Nickname aku Kreuger sebab aku suke tengok citer Nightmare On Elm Street

Aku Seorang Yang...
Berpewatakan slumber, suke rileks, serabut kalau kije banyak (mesti nak kasik setel), suka koleksi zippo, suka berblog dan suka berkawan. Aku juga suka marah.

Pets???
Aku suke bela kucing.. tapi sekarang ni tak boleh, coz aku stay dengan sis aku. Die ade baby kecik. So niat tuh terpaksa aku tanam dulu... Maybe next year, lepas aku ade umah sendiri.

Insan Teristimewa
Parents aku, famaly aku, awek aku & jugak nkorang semua yang membaca entri ni.

Lagu Kesukaan
Aku suke dengar lagu berkonsep ROCK, Slow ROCK dan kawasan sewaktu dengannya.

Makanan Kegemaran
Aku suke sesangat makan Nasi Ayam... sebabnya, kalau time lapar-lapar pg kedai makan.... makanan ni lah paling cepat sampai. Simple.... macam makan magee, tapi berkhasiat skit laa dari magee. Hehehe~

Sikap membuatkan aku stress
Yang ni kalau nkorang tau, sure sesape pon tak mo nak kawan dengan aku... ekeke... xceli semua orang tak suke diganggu perkara-perkara PRIVACY kan... lagi satu... kalau TREN RAPID KL macam puaker tak gune... hari-hari lambat & delay.

Kali terakhir menangis
Mase kursus dan aktiviti kiamulail kat Challet Pengkalan Hulu, Perak. (Aktiviti keagaman tempat kijer aku anjur) Best wooo nanges...nkorang tak taw~

TAG Rakan ku...
Maaf ye Encik Sallikin. TAG jenis ni aku tau ramai yang tak selesa untuk di TAG. Lepas ni kite kene banyakkan TAG berbentuk ilmiah. Jarang orang nak berkongsi citer peribadi mereka. Seperti yang pernah aku tegaskan sebelum ni. Harap saudara memaafkan saya.

Kreuger®

11 ulasan:

  1. betul tu bro ramai yg keberatan nak share detail masing2..tapi yg keringanan pun ada pandai2 la cari mangsa hehe

    BalasPadam
  2. heheheh...*tetiber mnrik napas panjang psl TAG ni ada fullsetop, kl tidak wajib laa aku salah sorang yg kena...:P

    Maybe next year, lepas aku ade umah sendiri. ....statement ni kena sambung skit...dan ada bini sendiri....wakakakak

    BalasPadam
  3. Zamz
    Hehehe.. tuh la pasainye. Takut karang ade orang emo lagi lebey dari aku sebab kene tag *larik~

    Humble&Modest
    Aku nak jawab soalan nko pon kompius. Jawapan kepada seribu pertanyaan... mende nko nak cakap sebenarnya.. *tersedak ke tercekek?
    ekekekek~

    Bro CybernaticMind
    Tau tak pe... ade 2 lagi yang belum setel tuh. Panjangnye 17 soalan setiap 1 soalan mesti ade 7 jawapan. Mati laa~

    ~cewah pasal ape plak kene mengene dengan statement tuh.. ekeke... ye betoi laa kate-kate bro tuh... aku dengan die memang minat kucing. So next year laa kami bele kucing. Kekeke~

    Kreuger®

    BalasPadam
  4. En. ME
    Kesudahannya??? Kesudahannya... ar lu pikir laa sindiri... Assalamualaikum... ehehhe ~gurau seh!

    Nak tau kesudahannya, kene lah follow next entri pasal TAG yang ke dua plak... ~sakit jari aku pon blom hilang lagi taw! Dok menaip jer dari kemarin. :-p

    Kreuger®

    BalasPadam
  5. uikssss...ini ropanya kreuger tu yer...

    (",)

    BalasPadam
  6. tag hang aku tak baya2 lagi..
    huhu..
    ampnkan daku..

    BalasPadam
  7. KamarHati
    Hehehehe... baru cek tau noo~ Selamat berkenai-kenai.

    Menteil
    Alalalal... nko ni.. nak salam salam kite tunggu lepas raye laa... kan.. ok ok.. maafmu diterima.

    Kreuger

    BalasPadam
  8. betul tu, ramai yang tak ske share privasi memasing, len la kalu yang betul2 sporting..

    tapi kan..ngan tag ler kita tahu pangai2 bloggers kan..

    **tak jadik larikkkkkksss...seb baik tak kena tag!

    BalasPadam
  9. Akak CendawanIntim
    Erm... itulah pasainye akak... memang ade yang spoting... tapi aku pon risau takut mereka tersinggung ma... perasaan kengkawan kene jaga jugak. Kan begitu akak?

    Muehehhe... tak baek tuh nak taw perangai blogger... kalau die taip tipu... so kite pon percaya lah... tak semestinya apa yang diaorang taip tuh betoi kan... kadang kadang kite pon nak dapatkan perhatian ma... so layan ler tulis TAG memacam.. ekekeke

    Ok kak... thanks for supporting.
    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger