Sabtu, 20 September 2008

Sayang Sangat.....

image

Assalamualaikum & Salam Mesra.

Jangan pelik dan jangan heran abang-abang dan akak-akak sekalian. Hari ni bukan aku nak juai ubat mahupon nak jaja GOOGLE.COM.

Tapi entri pada kali ni betoi-betoi membuatkan aku ade rase terharu dan bangga. Dalam mase yang sama jugak aku mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kat nkorang. Kenapa???

Tadi sewaktu aku saje laa gatai-gatai browsing Google.Com dalam segmen Blog Search.... then aku taip laa keyword War IRC.

image
Memula pegi kepada MORE, kemudian BLOGS.
image
Daripada sini, klik pada butang SEARCH BLOGS. Nkorang tau ape yang membuatkan aku tetibe nak salute dan berterima kasih kepada nkorang???
image
Wow... so suprise.... blog aku adalah Related Blog Suggestion untuk keyword War IRC. *terharu.... ini semua kerana berkat dan sokongan nkorang kepada blog aku. Walaupon aku sebenarnya kebanyakkan entri aku dah menyimpang dari matlamat asal aku berbloging, iaitu War IRC Coding.

Mase pencarian aku banyak jugak blog-blog yang keyword tersenarai dalam pencarian utama (related blog). Blog nkorang pulak macam mane???

Ini dalah sebahagian blog yang aku selalu usha. Tapi keywords yang aku gunakan adalah mesti mempunyai ruangan (space)

Contoh:- blog aku ialah WarRIC2 - search blog:- War IRC (2 perkataan)
Contoh:- Blog AkuSape - search blog:- Aku Sape (2 perkataan)
image
http://akusape.blogspot.com - the person who make me to start blogging.

*** Syarat² adalah mesti mempunyai keyword yang ada jarak (SPACE) 2 perkataan sahaja dan juga tiada link lain dishorkan RELATED selain dari blog nkorang. Keyword mestilah tajuk header blog. Worait.... selamat mencuba.

*** Tak sampai hati aku nak jadikan mende ni sebagai TAG terbaru aku. Tak pe laa... lain kali je wokeh... tapi kalau ade sesape nak show off kat blog memasing... jangan lupe untuk shout kat aku ok... aku just nak belajar keyword nkorang. Thanks~
Kreuger®

11 ulasan:

  1. itu menunjukkan saudara azman memang pemes..!! woot woooot.. sapekah lebih pemes..??? aku ke engko..?? mestilah engko kan.. woot woooot...

    BalasPadam
  2. peewwwitt... aku mmg tabik sama nko bro. tahniah2...

    BalasPadam
  3. kalau menteil dah tentu la aku je..
    perkataan tu kan susah nak jumpe..
    maka dengan itu aku tak leh bangga...
    huhu...

    BalasPadam
  4. Nikillas @ Mr. Sallikin
    Bukan pames sorang sorang... pames sebab nkorang ma~ Idok le teman nak menunjuk-nunjuk, jauh lagi nok riak dengan deme... ekekek~

    Humble&Modest
    Humble dah test tengok apa dapat??
    Cube nko taip macam ni:- Humble Modest
    Ade??? Hehehehe... tak pe, tak be... kite boleh test keyword lain nanti ok??? Kite akan pikirkan bersama....

    Bro Zariel & Kak Azie
    Ho ho ho... blog die lagi power... lagi tak hengat kan.... Kalau taip:- Zariel Azie
    terus keluar Blog Bro kat 1st search result. Cume bezanya tadek suggestion laa... ni lagi hebat. Tiada tandingan ma.... Perfect Keyword

    Menteil
    Kekeke.... yesser you're correct. Sebab tuh aku letakkan syarat pertandingan adalah Header blog. Bukan address blog. Kalau address blog, kompom la search result semua keluar blog kite jer... tadek orang lain langsung... So rules macam ni kire fair laa lan??? Macam aku, kalau taip WarIRC2 jelas-jelas blog aku sorang jer. Tapi disebabkan dah jadi 2 perkaraan - War + IRC maka still Related Suggestion blog aku... wah bangger giler kerana mu~ Thanks Menteil~

    Kreuger®

    BalasPadam
  5. wah wah.. sEmua pEmEs...
    rasE tak layak plak bErada di kalangan korang..
    huhuhu...

    BalasPadam
  6. Along Arman
    Eh... ape plak along cakap macam tuh?? Along pon pames ape... tiap tiap hari bleh update blog dengan tenang dan senang hati... kite ni lain ar... nak update blog pon susah... kalau kat umah je boleh... kalau opis... sory laa~

    Eleh... blog along pon boleh masuk kategori bertanding laa, cube taip:- Along Arman (2perkataan) Tersenarai dan teratas. Congrat~

    Meo188
    Mane ade hebat...xceli aku tadek ape idea nak release... ekeke saje buat mende macam ni.

    Z.A.M.Z
    Zamz... seperti kate-kate ku kat meo188 aku tadek idea semalam... kekeke... sory. Bukan hebat pon. Ini cume penemuan biaser. Tapi aku gatai nak show off... ekekeke~

    Kreuger®

    BalasPadam
  7. alaaa... asal 2 perkataan jerk? 3 takleh ke?

    BalasPadam
  8. Ezoodeen
    xbleh lebih dari 2, kalau tak... nanti penyertaan dikira batal... tak bleh masuk bertanding laa nko...

    Kreuger®

    BalasPadam

---=[Prepare2Die]=---
Kreuger® since 2007 begin a blogger.
Kindly please leave your comments.
Thanks~

Blog Kegemaran Kreuger